QA Road Map: Як це було
Усі статті, обговорення, новини про тестування — в одному місці. Підписуйтеся на DOU | QA!
INTRO
Продовжуючи тему ІТ-подій в Україні, я пишу огляд нашого івнета, який відбувся 19.07 у Києві. Тематика була визначена з огляду на те, що найчастіше в останні півроку в мене запитували. Якщо бути конкретнішим, то QA на даний момент цікаваить 4 теми:- Як стати тестувальником?
- Як розвинути себе до Senior level?
- Як з QA перейти у РМ?
- Як з QA у автоматизатори?
Тому довго не вагаючись, я вирішив організувати можливість для всіх бажаючих наживо поспілкуватись і послухати від конкретних людей, як виконати той чи інший кар’єрний маневр. Що з цього вийшло, ви дізнаєтесь вже за кілька хваилин.
Підготовка
Найголовніше для івента після підбору тематики — це команда доповідачів. Нащасття серед моїх друзів є багато тих, хто не лише добре робить свою роботу, але також вміє ділитися досвідом. Тож для формування списку в мене пішло не більше однієї години. Забігаючи наперед, хочу сказати, що завжди окрім списку основних виступаючих, треба мати резерв. Нам по ходу підготовки за 2 тижні до старту довелося провести одну заміну. Фінальний склад:
Наступним кроком було приміщення. Пошуком зала я почав займатися за 6 тижнів до орієнтовної дати старту. Зважаючи на літо і час відпусток я шукав, щось що може комфортно вмістити до 100 людей, а також знаходитись у центрі міста. Після годинного перегляду різних варіантів, я зупинився на залі, який знаходився на бульварі Лесі Українки. Після візиту до власників, я був впевнений на 100%, що нам підійде оренда цього приміщення.
Подію на ДОУ було розміщено ріно за 1 місяць до зустрічі. Для цього ми записали невелике відео запрошення на секунд 40 і розмістили інформацію про місце, час і формат проведення. Що було найдивнішим для мене — це кількість переглядів (2500 за весь період).
Також було багато дрібних моментів — бейджики, поліграфія, обробка заявок на реєстрацію, комунікація між окремими членами команди. Всього вже не згадати, але слід зазначити, що це також потребує зусиль. Доречі, офіційних заявок було 130, а сам івент відвідало до 50 людей, що змушує мене ще раз поділитися лінком, на статтю, яка публіковалася на ДОУ не так давно, про досвід організації конференції.
У нас звісно був не таки масштаб, але більшість фактів зазначених дніпропетровськими колегами, має підтвердження і на нашому досвіді. Тому вже можна навіть казати, про «залізні» поради для організації івентів.
Для тих кому лінь читати є відео =)
Show time
Зустріч, як я вже казав вище, зібрала аудиторію, не більше 50 людей. І маючи попередній досвід участі у таких заходах, ми затримали початок на 15 хвилин, щоб найпунктуальніщі могли дійти до нас і зайняти своє місце у заклі.
Після мого привітання і оголошення формата і регламента, ми почали нащі виступи, а інколи більше навіть діалоги. Найскладніша частина дісталася Олексію Лупану, бо він розпочинав своєю розповіддю про те, що необхідно і чого буде достатньо тим людям, які тільки хочуть почати свою QA кар’єру. Складність проявляється не у темі, а у тому, що зал ще не відчув атмосферу і не налаштувався як слід на потрібну хвилю. Але вже через 10 хвилин всі занурились у режим усвідомлення виступу і почалися питання =)
Набераючи оберти з кожнаим наступним виступом ми пройшли по тому, як слід будувати свою карєру, щоб відповідати тайтлу Senior. Ще цікваіша вийшла доповідь про перехід у проджект менеджмент. Як на мене, то найкраще сприймалися фрагменти з описом власного досвіду, а таких було чи мало. Окремо хочу виділити нашу аудиторію, яка дуже жваво приймала участь у дискусіях і задавала багато питань. Велика подяка за шквали оплисків, для нас це найкраща підтримка.
Мій виступ був останнім і коли я завершив з питаннями із залу, то всій нащій четвірці спікерів довелося ще деякий час присвятити бесідам на теми, які не були, так чи інакше, повністю розкриті.
Загалом залишились лише позитивні емоції і корисний досвід для подальшого використання у цьому напрямку. #QaRoadMap вийшов класним, а вже цієї осені буде продовження, тож чекайте анонсів і слідкуйте за нашими новинами.
Всім хто прийняв участь у #QaRoadMap величезна подяка!
10 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів