-
Прихований потенціал Layout composable в Jetpack Compose
Поговоримо про конкретну частину Jetpack Compose — Layout composable. Розберемось, як він працює, як описати свій кастомний лайаут. Для прикладу Олександр Котькорло, Android Team Lead, наводить кілька ситуацій, в яких Layout composable дуже допомагав в розробці застосунку.
-
Product discovery з позиції тестувальника. Як провести з користю для майбутньої роботи
Product discovery — це фаза перед стартом проєкту, під час якої команді необхідно зрозуміти, чого хоче замовник, які в нього вимоги до продукту і майбутнього рішення. Юрій Бабай, менеджер з контролю якості розробки — про те, що врахувати QA-фахівцю, який бере участь у фазі product discovery.
-
DevSecOps: Інтеграція безпеки продукту на кожному етапі SDLC
Поговоримо про те, як DevSecOps як початкова фаза SDLC створює цілісну екосистему безпеки та продуктивності, яка одночасно задовольняє вимоги з необхідною для бізнесу швидкістю.
-
Ізабель Ніо, Head of Engineering в Atlassian | 10 основних навичок для ЕМ — Engineer to Manager #5
Ми випускаємо новий епізод подкасту про інженерний менеджмент! Відтепер він називається «Engineer to Manager» і вже є на новому англомовному каналі від DOU.
-
Геймдев Чехії — який він і чи схожий на український? Проєкти, зарплати та проблеми чеської індустрії ігор
Що нам відомо про геймдев у Чехії? Які в них найвідоміші ігри? Скільки отримують розробники? Яка ситуація з локалізацією рідною мовою? І що там знають про український геймдев? Розповідаємо про ігрову індустрію Чехії з коментарями розробників студій Amanita Design, Bohemia Interactive та Wargaming Prague.