Чому є проекти, які стають відомими на весь світ, а про деякі забувають за півгодини?
Чому найкрасивіші картини можуть припадати пилюкою у засмічених підвалах, а інші не надто вдалі праці молодих дарувань зривають мільйони на аукціонах?
Чому крутим вважається писати ручкою від Parker чи носити в кишені Iphone, а не користуватись якіснішими та не менш надійними речима?
Що керує людьми при виборі того, що купити, що порадити чи куди поїхати?
Про маркетинг без маркетингу. Про реалізацію задумів, здатних перевернути світ.
Не про ІТ. Про ідеї та натхнення. Вже незабаром.
- Вірусний маркетинг. Випадковість чи добре продумана стратегія?
- ТОП-10 найкрутіших кейсів світу з веб-маркетингу.
Деталі:
http://wma.com.ua/
Спікери:
Тетяна Молчанова, Павло Лисий
Обовязкова попередня реєстрація за посиланням
1 коментар
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів