Сучасна диджитал-освіта для дітей — безоплатне заняття в GoITeens ×
Mazda CX 5
×

Воркшоп «Facebook Ads: як запускати рекламні кампанії у Facebook» (подія в архіві)

Відбулось
17 лютого 2017 (п'ятниця)
Час
19:00 — 22:00
Місце
Київ, вул. Велика Васильківська, 30, 3 поверх, код 240, Chasopys EduSpace
Вартість
400 грн

Рекламні засоби Facebook для більшості бізнесів є другим номером у портфоліо маркетингових інструментів, а в деяких нішах навіть витісняють більш складний Google AdWords.

17 лютого в рамках серії Boost Your Skills пропонуємо вам навчитись використовувати Facebook не тільки для читання новин і вподобань милих оку фотографій. Широкі налаштування таргетингу Facebook Ads дають можливість робити персоналізовані рекламні компанії і серед мільярдів користувачів знаходити читачів, фанів або клієнтів у прямому сенсі — «за рогом».

На воркшопі ми детально попрацюємо з налаштуваннями реклами Facebook. Кожен учасник матиме можливість власноруч створити декілька кампаній. Крім того, експерт поділиться стратегіями використанню наявної інформації про ваших клієнтів для більш ефективного використання Facebook Ads.

Ви дізнаєтесь:

  • Типи рекламних кампаній у Facebook.
  • Структуру рекламної кампанії у Facebook.
  • Як не заплутатися в налаштуваннях рекламних компаній Facebook.
  • Як розібратися у звітах і показниках рекламних кампаній Facebook.
  • Як робити ремаркетинг через Facebook.
  • Як працювати з аудиторіями з прикладами найпоширеніших стратегій.

Базові правила відстежування кліків з рекламних оголошень.

Для кого буде корисно:

  • Для власників бізнесу, які власноруч ведуть акаунт своєї компанії у Facebook.
  • Для власників бізнесу, які працюють з підрядником, але хочуть вміти контролювати його роботу.
  • Для фахівців із суміжних областей (PR, ивент-маркетинг, блогери), які хочуть спробувати на практиці рекламні можливості Facebook.

Для користувачів-підприємців, які ще не наважилися піти далі кнопки Boost Post.

Що ви отримаєте на виході:

  • Розуміння основних інструментів, особливостей налаштування та аналізу рекламних кампаній у Facebook
  • Чек-лист налаштувань рекламної кампанії Facebook.

Можливість звернутись до експерта за практичними порадами щодо запуску власної рекламної кампанії протягом місяця після проведення воркшопу.

Експерт:

Олександр Біліловець, team lead відділу маркетингу R&D компанії, що займається розробкою рішень у сфері фінансових технологій для бізнесів по всьому світу. Більше 7 років у digital marketing, останні три — працює з проектами західного ринку, у тому числі оптимізовуючи Facebook-стратегії.

Увага! На воркшопі із собою обов’язково необхідно мати ноутбук, зареєстрований акаунт Facebook (особистий чи для бізнес-потреб) з підключеною до неї сторінкою компанії або бізнесу (тобто Ви повинні мати адмінправа з рiвнем доступу Адмiнiстратор, Редактор, Модератор або Рекламодавець). Опційно: список 100+ емейлів ваших клієнтів, декілька тестових зображень розміром 1200×628.

Попередньо необхідно придбати квиток онлайн за посиланням

Увага, кількість місць обмежена — їх усього 10!

Google Calendar iCal
👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі