24 лютого ви навчитесь правильно інтерпретувати дані, щоб отримувати максимальну цінність від вашого веб-сайту. Кожен учасник, який прийде з ноутбуком, матиме можливість власноруч налаштувати цілі, сегменти для свого чи тестового аккаунту та навчиться працювати з основними звітами Google Analytics під керівництвом експерта.
Ви дізнаєтесь:
- Як працює система аналітики Google Analytics.
- Як створити обліковий запис та встановити Google Analytics на сайт.
- Основні показники та як інтерпретувати дані.
- Як встановити зв’язок з Google AdWords та Центром Вебмастерів та навіщо це робити.
- Які бувають конверсії та як їх налаштувати.
- Як поставити ТЗ програмістам, щоб правильно налаштувати модуль електронної комерції.
- Як розуміти звіт про багатоканальні послідовності та як працювати з атрибуцією.
- Що слід відстежувати насамперед, щоб контролювати ситуацію.
Для кого буде корисно:
- Для власників бізнесу.
- Для фахівців-початківців в будь-якій галузі інтернет-маркетингу.
Що ви отримаєте на виході:
- Покрокову інструкцію: як вилучити реферальний спам з акаунту.
- Покрокову інструкцію з прикладами: як настроїти цілі (перегляд сторінки, клік по кнопці).
Експерт: Тетяна Растяпіна, сертифікований спеціаліст Google Analytics, більше 8 років роботи в інтернет-маркетингу. Працювала з сайтами з мільйонами відвідувачів в місяць, так і з невеличкими проектами.
Увага! На воркшопі із собою обов’язково необхідно мати ноутбук!
Попередньо необхідно придбати квиток онлайн
Кількість місць обмежена.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів