×Закрыть

Воркшоп «Побудова, запуск та монетизація веб-проектів»

Відбулось
16 вересня (субота)
Час
11:00 — 18:00
Місце
Київ, вул. Іллінська, 9 (вхід через прохідну НаУКМА на Волоській, 8/5), KMArt Yard / KMArt Space
Вартість
350 грн
Підуть

Кожен проект повинен починатися з проблеми, яку ви ідентифікували і хочете вирішити. Далі з’являється ідея з деталями: хто клієнт, як це працюватиме, за що брати гроші.

На практиці 90% проектів починаються з ідеї: «Хочу зробити отаке, звучить перспективно». На цьому все й закінчується, бо ідеї не витримують зіткнення з реальністю. Тому варто починати з проблеми і якомога швидше отримати результат.

Не обов’язково програмувати самотужки чи наймати команду програмістів. Перевірте задумане руками: зробіть першу версію продукту без програмування, знайдіть користувачів, отримайте зворотній зв’язок.

Для кого

Воркшоп для команд (1-2 людини), які знаходяться в одній із ситуацій:

I. Не вмієте програмувати, але маєте ідею. Ви дізнаєтеся з чого почати, як отримати результат швидко і дешево.
II. Вмієте програмувати, але не знаєте як монетизувати розробки. Ви дізнаєтеся про підхід до побудови бізнесу на програмних продуктах.
III. Маєте проект і команду, але за кілька місяців роботи не отримали результату. Дізнаєтеся чому так сталося і як це виправити.

Про спікера

Ігор Стефурак — засновник Workcelerator. Шість років працював з потоком стартапів в акселераторі GrowthUP — керує акселераційною програмою. У 2016 запустив 4 веб-проекти, 2 з них продав.

Реєстрація: goo.gl/forms/AgWWMgB38JGYPGGg1

Контент

Воркшоп складається з двох частин, які йдуть паралельно.

Перша частина про бізнес, підхід до створення першого продукту без програмування. Друга частина присвячена проектам учасників — розберемо проблеми і питання, вирішимо що робити далі.

Таймлайн воркшопу:

11.00 — 12.30 — Вступ
Чим веб-проект відрізняється від МАФа з шаурмою. Ключові терміни. Цикл життя веб-проекта.

12.40 — 14.10 — Від ідеї до запуску
Для чого створювати веб-проекти. Чому першу версію продукту варто робити без програмування. Які навички вам потрібні. Коли і де шукати співзасновника. Бізнес-моделі.

14.10 — 14.45 — перерва на обід

14.45 — 15.45 — Інструменти
Де шукати і як вибирати інструменти. Скільки коштує запуск і підтримка.

16.00 — 17.00 — Користувачі
Коли починати шукати користувачів. Шість підходів до пошуку. Робота з користувачами.

17. 10 — 18.10 — Результати і що робити далі
Що очікувати від запуску. Що робити коли вийшло. Що робити коли не вийшло.

Важливо!

Орг. внесок: 350 грн. за одного учасника від команди або 600 грн. — за двох. Подія некомерційна (за собівартістю, всі кошти йдуть на організацію заходу, залишок — на розвиток студентського простору).

Кількість місць обмежена — всього 15, тому поспішайте: goo.gl/forms/AgWWMgB38JGYPGGg1

Після реєстрації на Вашу ел. пошту надійде інформація щодо оплати.

Google Calendar iCal
LinkedIn

Нет комментариев

Подписаться на комментарииОтписаться от комментариев Комментарии могут оставлять только пользователи с подтвержденными аккаунтами.

Подписаться на комментарии