Олег Слюсарчук — head of UX в ELEKS. Керує UX департаментом, що налічує 35 дизайнерів. Також займався запуском digital media (Zik, 24 канал, Еспресо.tv).
Хотів би поділитися як впродовж останніх 2 років ми повністю переосмислили позиціонуванування експертизи. Ми провели більш як 30 Product Design Phases в Європі, США, Великобританії, ОАЕ.
Спробую розповісти конкретні кейси з наших «подорожей», зокрема, поділитися досвідом про роботу з британським консалтинговими агенціями, про створення мобільних стратегій і роботу зі стартапами. Про те як наші дизайн-процеси перетворились на бізнес активності (піднімемо вічне питання: «Чому у нас це купують і як витримати конкуренцію на зовнішньому ринку»).
Про що буду розповідати:
— UX Business development. Are you sure?
— Що таке Product Design?
— Design Leadership і основи менеджменту команд
— Як стати прибутковою дизайн-студією в межах аутсорс-компанії ;)
— Як будувати стосунки з сейлз і бізнес-девелопмент.
Рівень: середній
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів