Сучасна диджитал-освіта для дітей — безоплатне заняття в GoITeens ×
Mazda CX 30
×

EVO Meet Up «Служба технічної підтримки клієнтів» (подія в архіві)

Відбулось
18 жовтня 2017 (середа)
Початок
18:00
Місце
Київ, Харьківське шосе, 201/203 (3 хвилини від м.”Бориспільська”), офіс EVO
Вартість
безкоштовно
Підуть

Мрієте почати кар’єру у великій IT-компанії?
Захоплюєтесь програмуванням? Маєте досвід адміністрування сайтів чи управління контентом? Або тестували програмні продукти?

Запрошуємо вас на Evo MeetUp: «Спеціаліст технічної підтримки клієнтів — твоя наступна сходинка»!

Ми розкажемо про те, як почати свій професійний шлях в IT компанії, допомагаючи улюбленим клієнтам, на прикладах вакансій визначимо основні вимоги до спеціаліста та покажемо перспективи кар’єрного зростання в EVO.

Про роботу служби технічної підтримки дізнаємося від Сергія Сопельняка — куратора сервісних відділів (модерація сайтів, технічна підтримка користувачів, опрацювання скарг та претензій) .

У програмі:

— Як проходить робочий день фахівця технічної підтримки клієнтів: основний функціонал і знання, необхідні кожному спеціалісту.
— Що такого солодкого на цій позиції і яка гірка правда буденності.
— Особливості даної спеціальності в EVO: з чим доводиться працювати, та які можливості існують для професійного зростання.

​На кого розрахований івент:

Студенти та молоді спеціалісти, которих цікавить робота спеціаліста служби технічної підтримки і которі бажають дізнатись більше про можливості старта карьери у проектах EVO.

Івент безкоштовний, реєстрація обов’язкова.

Google Calendar iCal
👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі