Мрієте почати кар’єру у великій IT-компанії?
Захоплюєтесь програмуванням? Маєте досвід адміністрування сайтів чи управління контентом? Або тестували програмні продукти?
Запрошуємо вас на Evo MeetUp: «Спеціаліст технічної підтримки клієнтів — твоя наступна сходинка»!
Ми розкажемо про те, як почати свій професійний шлях в IT компанії, допомагаючи улюбленим клієнтам, на прикладах вакансій визначимо основні вимоги до спеціаліста та покажемо перспективи кар’єрного зростання в EVO.
Про роботу служби технічної підтримки дізнаємося від Сергія Сопельняка — куратора сервісних відділів (модерація сайтів, технічна підтримка користувачів, опрацювання скарг та претензій) .
У програмі:
— Як проходить робочий день фахівця технічної підтримки клієнтів: основний функціонал і знання, необхідні кожному спеціалісту.
— Що такого солодкого на цій позиції і яка гірка правда буденності.
— Особливості даної спеціальності в EVO: з чим доводиться працювати, та які можливості існують для професійного зростання.
На кого розрахований івент:
Студенти та молоді спеціалісти, которих цікавить робота спеціаліста служби технічної підтримки і которі бажають дізнатись більше про можливості старта карьери у проектах EVO.
Івент безкоштовний, реєстрація обов’язкова.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів