Наші компанії найчастіше будуються як древні міста — як вийде, як підкаже природа, як вдалося.
Загалом — красиво і неповторно, але ж затори і неможливо пройти.
Накази губляться, розпорядження не виконуються, про проекти забувають, і ніхто не розуміє, що відбувається в компанії, ніхто не бере на себе відповідальність. Це катастрофічно знищує продуктивність та мотивацію співробітників. Виходить, хто в лісі, хто по дрова.
Давайте поговоримо про те, як навести тут порядок, як правильно розмістити гравців по полю, щоб ми працювали як злагоджена команда.
Для кого семінар: власники бізнесу, менеджери.
Що ви отримаєте на виході:
— Типи організаційних структур;
— Розуміння, яка підходить саме вашій компанії;
— Основи по рівнях і посадах;
— План зі створення та впровадження організаційної структури у себе.
Про спікера:
Константин Коптелов, MBA, PM and Agile coach, TEDx Speaker, founder at Sverh.net, mentor at business incubator.
Тривалість:
1,5 год презентація + 0,5 год питання і кейси.
Попередня реєстрація обов’язкова, кількість місць обмежена.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів