You Gotta Frontend. Використай YGLFLovesDOU та спілкуйся із провідними спікерами зi всього світу!
×Закрыть

UNIT.Talk | Service Design: Як перевершити очікування клієнта

Відбулось
22 січня (понеділок)
Час
19:00 — 21:00
Місце
Київ, вул. Дорогожицька, 1, UNIT.City
Вартість
300 грн
Підуть

Про Service Design та Design Thinking говорять усі. А передові компанії уже впроваджують найкращі методології створення відмінного сервісу у свій бізнес. Як це робити? На що звернути увагу та до чого прагнути? Запрошуємо на UNIT.Talk із Олегом Коссом, партнером і співзасновником CXdesign, експертом з питань сервіс-дизайну, побудови цілісної системи управління клієнтським досвідом.

Ми дізнаємося:

● Яка відмінність між Service Design та Design Thinking
● Які бізнес-задачі вирішує Service Design, в чому переваги та недоліки методології
● У яких індустріях, компаніях якого масштабу дають видимий ефект методи Service Design
● Майбутнє Service Design — інтеграція з Big Data та Machine Learning
● Як світові тренди впливають на Service Design в Україні

На прикладі світових та вітчизняних компаній — від Pepsi до Uber, від Київстар до Carbook ми проаналізуємо, що дає Service Design для бізнесу і як використовувати його на максимум. Щоб уже від наступного дня Service Design став вашою щоденною практикою.

Кому буде цікава подія:

● Керівникам компаній, які опікуються інноваціями, створенням продуктів та сервісів, маркетингом;
● Менеджерам та розробникам інноваційних продуктів та сервісів;
● Тим, хто вже використовує у роботі Service Design і Design Thinking, або, як мінімум, знайомий з цими поняттями.

Більше про спікера:

Олег Косс, партнер і співзасновник CX Design. Має ступінь Executive MBA в IE Business School (Мадрид). У різний час очолював підрозділи зі створення нових продуктів, управління клієнтським досвідом, продажами, маркетингом в таких компаніях як «Київстар», life :), Beeline і «Укртелеком». Олег знає, як зв’язати дизайн клієнтського досвіду і видатні бізнес-результати, консультує лідерів ринку, допомагаючи їм отримати довгострокову конкурентну перевагу за рахунок побудови цілісної системи управління клієнтським досвідом і дизайну клієнтоорієнтованих продуктів і сервісів. Серед клієнтів — ПУМБ, Нова Пошта, COMFY та інші.

Квитки тут

UNIT.Winter Pass available: winterpass.2event.com

Google Calendar iCal
LinkedIn

Нет комментариев

Подписаться на комментарииОтписаться от комментариев Комментарии могут оставлять только пользователи с подтвержденными аккаунтами.

Подписаться на комментарии