На найближчий час Ви — директор Digital-департаменту банку Credit Agricole Ukraine.
Ваш перший проект на цій посаді — корпоративний портал банку.
Вам належить розробити і представити свою концепцію внутрішньокорпоративного порталу для 2000 співробітників банку по всій Україні...
— Який буде функціонал?
— Яка структура?
— Які особливості, фішки, завдання та можливості — вирішувати Вам!
Правління банку чекає від Вас цікавої концепції, корисного, зручного та ефективного порталу.
Повний опис кейсового завдання дивіться в кабінеті кейсу: goo.gl/AGC3ot
● Готові попрацювати з реальним проектом?
● Хотіли б познайомитися з Digital-командою банку?
● Готові поборотися за річну іменну стипендію та/або отримати запрошення на роботу до Credit Agricole?
Головні умови конкурсу з вирішення кейсу:
● Приймати участь можуть студенти
● Приймати участь можна самостійно або в команді до
● Конкурс проходить у 2 етапи: Пів-фінал (online) та Фінал у м.Києві.
● Дедлайн подачі рішень півфіналу — 1 квітня 23:59
● Базові міста в яких проходить конкурс — це Київ, Харків та Вінниця. Для учасників з інших міст України необхідно обрати одне з цих трьох міст для участі.
● У кожному з базових регіонів буде обрано по 3 команди-переможця:
1 місце — місячна стипендія на 1 рік в розмірі 4000 грн.
2 місце — місячна стипендія на 1 рік в розмірі 2000 грн.
3 місце — фірмові подарунки Credit Agricole
Річну іменну стипендію можуть отримати лише студенти. Всього буде обрано
● Учасників-переможців, які вже закінчили навчання (не студенти) чекають фірмові подарунки та запрошення на роботу до банку Credit Agricole.
● Учасники мають можливість впродовж всього періоду вирішення кейсу робити запити на додаткову інформацію та ставити питання до представників банку. Робити це можна через кабінет кейсу у розділі «Питання та відповіді» на сайті casers.org
● Впродовж конкурсу заплановані заходи у Києві, Харкові та Вінниці, на яких учасники зможуть особисто зустрітись та поспілкуватись із представниками банку.
Всі умови участі у конкурсі опубліковані у кабінеті кейсу на сайті casers.org: goo.gl/AGC3ot
З організаційних питань звертайтеся в службу підтримки CASERS:
Vodafone/Telegram: (099) 013 06 66
Lifecell/Viber/WhatsApp: (063) 890 41 47
Email: [email protected]
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів