Лекція про програми лояльності, її значення для електронної комерції.
Запрошуємо!
Відвідати захід особливо корисно буде:
— менеджменту, представникам бізнесу;
— власники сайтів (e-commerce);
— усім, хто має відношення до маркетингу;
— для вас актуальне питання: як отримати постійного та щасливого клієнта.
Реєструйтесь (максимальна кількість учасників — 20 осіб)
Лектор:
Вікторія Ящук
— Project Manager у компанії Atwix
— Magento Solution specialist
— Роблю свою команду та клієнтів щасливими, а вони мене
Тези доповіді:
— Хто такий лояльний клієнт? Чому важливо заохочувати лояльність в e-commerce та в інших сферах
— Типи програм лояльності та їхня специфіка
— Чи змінились програми лояльності з розвитком e-commerce?
— Ідеї для того як зробити успішну програму лояльності або чому вони можуть не працювати.
Реєструйтесь (оплата при вході)
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів