Онлайн-курсы «Тестирование ПО»
К участию приглашаются все, кому интересно получить знания по актуальному и востребованному направлению QA. Длительность — 2 месяца по 2 раза в неделю в 18:30.
К участию приглашаются все, кому интересно получить знания по актуальному и востребованному направлению QA. Длительность — 2 месяца по 2 раза в неделю в 18:30.
Ви дізнаєтеся свій поточний рівень англійської, визначите цілі, яких прагнете досягти у вивченні англійської мови, зможете підібрати викладача, з яким ви їх досягнете і скласти індивідуальну програму вивчення мови, яка враховує ваші сильні та слабкі сторони.
Будет полезно специалистам, которые уже больше года занимаются развитием бренда работодателя компании и хотят структурировать знания, прокачать навыки и разложить все по полочкам. Вы научитесь выстраивать привлекательный бренд работодателя и получите более комплексный взгляд на всю сферу.
У програмі: що таке «критика» і чому ми її боїмося, як слід реагувати на критику, як направляти розмову в русло саме конструктивної критики, як правильно критикувати, що таке «дизайн-критика», як методологія надання зворотнього зв’язку.
On the agenda: how good is it that async and await are being used so much nowadays, is the async pattern properly implemented, what are the problems of async, when is using async a bad idea.
Христина Урбанович, Customer experience manager у компанії SoftServe, на реальному прикладі розгляне, на що саме звертає увагу клієнт та про що саме потрібно пам’ятати власникам та працівникам компанії, щоб надати клієнту незабутній досвід.
В программе: какие знания нужно получить уже на старте, что изучать и на какие фреймворки опираться, каких решений от вас будет ждать руководство, насколько нужно погружаться в процесс разработки, где заканчивается ответственность менеджера.
Спікер — Ліза Наливайко, Operations Coordinator команди з веб-розробки у Beetroot Одеса. Її основні задачі зараз — створювати та розвивати ефективні процеси роботи команди (на хвилинку, в команді більше 50 людей!). До цього була акаунт менеджеркою — опікувалась проєктами та клієнтами.
Ви дізнаєтесь, які типи задач існують з точки зору бізнесу та їх зв’язок з класичними задачами машинного навчання, як технічним спеціалістам декомпозувати задачу, яку ставить бізнес, типові помилки розробників при взаємодії з бізнесом, чому не варто нехтувати бізнес-аналізом в data science проектах.
До 3 марта разработчики могут подать свой проект на конкурс и побороться за победу в одной из 9 номинаций. Состав жюри продолжает усиливаться — в этот раз судят представители компаний CD Projekt Red, Ubisoft, NVIDIA, Wargaming, Humble Bundle и многих других.
У програмі: чому продакт менеджмент — це одна з найперспективніших професій, створення продуктів з нуля або в enterprise секторі, чому кожен, хто хоче стати ПМом, повинен спробувати створити власний продукт та як це допомагає з працевлаштуванням або стартапом, практичні навички, які стануть першою сходинкою у старті професії ПМа.
В программе: открытые миры в играх и сложность подобных проектов, использование UE4 для создания открытых миров и какие средства предоставляет движок для достижения этих целей, асинхронная загрузка ассетов и с чем это едят.
Тема встречи: «Так ли сложно делать игры?», «Как изменилась индустрия с начала нулевых...» Ведущий: Вадим Светлов — репетитор английского, инди-разработчик. 1
У програмі: що робити з кольорами, авторським правом і дослідженнями, які допомагають створити унікальне обличчя бренду. Досвідом ділитимуться спікери з PLVNV та Bulanov büro.
Поговоримо про шлях стартапу від 0 до Єдинорога, зі всіма злетами й неочікуваними поворотами, а також дізнаємось більше про ключові драйвери успіху, тригери, що допомагають рости швидко, план масштабування, що приваблює інвесторів, найважливіші фактори для досягнення міжнародного успіху.
Коментарі