Вебінар: Техніки дизайну тестів. Для кого та для чого?
На вебінарі ви дізнаєтеся про основні техніки виявлення та опису дефектів, аналітичні навички, якими має володіти QA.
На вебінарі ви дізнаєтеся про основні техніки виявлення та опису дефектів, аналітичні навички, якими має володіти QA.
В программе: основные понятия SDLC, коммуникация в бизнес-анализе, требования, типы, подходы, техники выявления, документирование требований, практика User Story, Specification by example, моделирования требований, прототипирования интерфейсов, Jira и Confluence, а также карьерное развитие БА и защита проекта.
Ми навчимо вас простим речам, які мінімізують ймовірність негативних наслідків буття почесного статусу фізичної особи-підприємця. Серед тем: що значить «відповідає усім своїм майном», невід’ємні авторські права, межі угоди про нерозголошення, умова про неконкуренцію — американська вигадка чи українська реальність, судові спори проти розробників.
Вы научитесь управлять репутацией бренда в соцсетях, использовать психологию для привлечения внимания, строить эффективную коммуникацию в мессенджерах и узнаете лучшие практики таргетированой рекламы в Facebook и Instagram.
Після закінчення курсу ви знатимете основи бізнес аналізу, основні методології з управління розробкою програмного забезпечення та активності бізнес аналітика в кожній методології, інструментарії бізнес-аналітика та як побудувати свій кар’єрний шлях.
Bringing the best of enterprise Linux, Kubernetes management and edge solutions to wherever you are. The conference will deliver the outstanding technical content and interaction with open source experts.
У програмі: індивідуальний work-life balance: який щоденний план найкращий саме для вас, внутрішні суперсили: як визначати та розвивати власні ресурси особистості, прокрастинація та відкладання: чому одні справи робляться, а інші чекають місяцями.
У програмі: як стартувати і розвиватися новачкові в гемблінгу, як знайти роботодавця і сподобатися рекрутеру, релокейт до іншої країни — як проаналізувати компанію перед прийняттям рішення, щоб потім не шкодувати.
Разом з експерткою Наталією Замай поговоримо про ефективне спілкування з клієнтами і світовий досвід у цій непростій справі. Наталя майже 7 років працює IT-Sales у продуктових та сервісних компаніях. Зараз очолює відділ Sales & Business Development у CyberVision.
Суть визуализации данных — привести данные к виду, понятному не только технически грамотному специалисту, но и рядовому пользователю. На встрече мы поговорим о визуализации бизнес-данных и рассмотрим практические примеры.
Keynote Speakers: Flora Wang, Product Manager at HubSpot with the topic “How Sales and Product can hit quota and accomplish OKRs together” and Iryna Begma, Head of Sales at Setapp for Teams with the topic “Cross-functional approach to client segmentation in B2B SaaS”.
Мета заходу — ознайомити представників та керівників українських підприємств зі сфери ІТ з можливостями співробітництва з баварськими компаніями. Під час заходу вас буде ознайомлено з DIGITAL FUTURE congress virtual — Bavarian Week, онлайн-ярмарком конгресів на тему диджіталізації на малих та середніх підприємствах
В программе: чем заняты разработчики на каждом этапе SDLC, что нужно знать менеджеру про фронтенд и коммуникацию с фронтендщиком, о чем помнить РМ-у при общении с бэкэндом, как коммуницировать с QA, и без каких знаний о тестировании не обойтись, в чем отличие в процессах мобильной, десктопной и веб разработки.
Поговоримо про відмінності цієї галузі від інших, досвід найкращих інтерфейсів галузі, та причина їхньої переваги, як будувати інноваційні рішення в центрі бюрократії, делікатні дані та їхнє збереження, дослідження в цій галузі, та аналіз конкурентів закритих систем.
Лектори розкажуть про те, чого очікувати від курс, як побудована програма, про проекти в GlobalLogic, які використовують Flutter.
Вы узнаете об особенностях и лайфхаках работы с Gstreamer: для чего он используется (аудио/видео проигрователи, организация стрима и пр.), его применение в командной оболочке Linux, подключение и использование в Python и т.д.
Це буде кардинально новий формат релізу: з’явиться 2 нових продукти, для спрощення робочих процесів всередині компанії та економії часу, буде велике оновлення інструментів для продажів.
У програмі: чому комунікації — ключ до ефективної роботи та залучення співробітників, як корпоративний портал об’єднує всі інформаційні ресурси і співробітників компанії, екосистема інтранет-простору: як допомогти співробітникам швидко знаходити необхідну інформацію та спілкуватися між собою.
Коментарі