Cтажування QA від SoftServe IT Academy з можливістю працевлаштування
Серед вимог: базові знання з теорії тестування, можливість інвестувати
Серед вимог: базові знання з теорії тестування, можливість інвестувати
Серед вимог: рівень письмової та розмовної англійської мови — В1 (Intermediate) і вище, знання фундаменту теорії тестування, володіння знаннями та навичками середнього рівня в JavaScript.
Вы узнаете, для чего нужны тест кейсы на проекте, как менеджить тест-кейсы, какие уровни и какого формата они бывают, как эффективно создавать тест дизайн, узнаете о написании High level и Low level тестов для любого проекта.
Среди требований: уверенные знания алгоритмов, структур данных и общих принципов организации кода, хорошие теоретические знания по JavaScript, или любому другому языку программирования, опыт самостоятельной разработки простых приложений на JavaScript, или другом языке, English Pre-Intermediate.
Среди требований: уверенные знания алгоритмов, структур данных и общих принципов организации кода, хорошие теоретические знания по JavaScript, или любому другому языку программирования, опыт самостоятельной разработки простых приложений на JavaScript, или другом языке, English Pre-Intermediate.
Обговоримо, які саме підказки дає нам нескладений іспит ISTQB і як ними вміло скористатися для успішного повторного складання.
Удосконалюєте свої скіли в технології .NET? Бажаєте дізнатись найкорисніше від топових практиків цього стека? Тоді ця подія — точно для вас.
Як коректно сказати людині, яка вдвічі старша за вас, що не так у попередньому спринті? Як подолати психологічний бар’єр і повірити в експертизу кандидата, який народився вже у другому тисячолітті? І як це все пов’язане з ІТ? Поговоримо про теорію і головне — практику поколінь — на цьому вебінарі. 1
Oleksandr Khotemskyi will share his experience and insights as he walks us through the main features of Playwright, go over examples, and compare against other offerings.
У програмі: що таке дизайн інтерфейсів (UX \ UI), і чим він відрізняється від інших видів цифрового дизайну, з чого почати свою кар’єру маркетолога та як отримати перший job offer, які етапи проходить дизайнер для створення готового дизайну, наскільки швидко можна стати спеціалістом з маркетингу.
Захід буде корисним всім хто шукає роботу в IT, страждає над резюме прямо зараз, або хоч раз планує проходити співбесіду. Це унікальна можливість запитати про ваш досвід і отримати максимально корисну відповідь від спікерок з TruePlay і CNA International IT Recruitment та психолога й кар’єрного коуча. 1
Віра Романова розповість: як аналізувати ситуацію, що склалася, які навички знадобляться у новій реальності, що зробити зараз, щоб вийти із ситуації переможцем, чи варто панікувати та повністю змінювати свої плани, як пережити складні часи. 1
У програмі: у чому полягає робота HR та рекрутера, з чого варто починати та що варто знати, які є вимоги до початківця, специфіка ІТ сфери, до чого бути готовим, важливість ролі HR-а та рекрутера у компанії.
Ця сесія для ВА з досвідом
Хто ж такі ці ІТ-спеціалісти? PM — вечірній час чи професія? QA — найлегший спосіб потрапити в ІТ? Яка різниця між Front-end та Back-end? Що робить Software Test Engineer? Експерти з компанії CodeIT все пояснять.
У програмі: використання кращих практик для оптимізації проєкту, мінімізація кода, динамічний імпорт, lazy loading, code splitting та інше, використання сторонніх бібліотек у проєкті та правильне використання Event Loop, Memoization, інші види оптимізації, коли вам не потрібна оптимізація. 1
Дарія Горулько, SMM Manager в PLC Group, розповість про особливості сфери діяльності, до чого готуватися та з’ясує, чи актуальна професія.
Наша головна місія — поповнення українського IT товариства талановитими Magento developers, розкриття їх можливостей на ринку та допомога у проходженні сертифікації. Тому ми максимально наповнили наш матеріал важливими нюансами та накопиченними за багаторічну практику тонкощами Magento розробки.
Розберемо такі питання: парт-тайм — що це таке, в чому особливості вечірнього навчання, чи складно працевлаштуватися та усі інші питання, які б вам хотілося задати тим, хто вже пройшов шлях від першого дня в якості студента до отримання першого офферу.
Customer Relations Fest — серия интерактивных практикумов о внедрении сервисных бизнес-моделей, построении отделов Сustomer Success/Support, СХ, аналитическом управлении клиентским опытом и развитии сервисных навыков сотрудников
Коментарі