Стажування креативних маркетологів 3.0 від Universe Group
На стажуванні ти зануришся у теоретичний та практичний процес створення креативів з нуля для різних каналів трафіку.
На стажуванні ти зануришся у теоретичний та практичний процес створення креативів з нуля для різних каналів трафіку.
Навчальний курс має на меті: надання комплексного ґрунтовного теоретичного базису та потужних практичних навичок програмної реалізації методів, математичних моделей і алгоритмів технологічних процесів Data Science.
Перетворіть складні запити на ефективні рішення. У фіналі навчання створите аналітичний звіт із застосуванням просунутих навичок SQL, набутих на курсі, та додасте новий кейс у портфоліо.
Приєднуйтеся, якщо ви хочете зрозуміти основи об’єктно-орієнтованого програмування (ООП) та застосувати їх на практиці. Ви навчитеся не тільки працювати з ООП, а й створювати власний проєкт, використовуючи сучасні можливості Python лише за два дні. 1
На події дізнаєтеся, як знайти перший реальний проєкт та додати його у своє CV, щоб мати, що показати на співбесіді.
Поговоримо про матриці компетенцій для тестувальників, з’ясуємо, як їх робити та на що звертати увагу. Також звернемося до особистого досвіду спікерів Михайла та Олексія, проаналізувавши, як вони впоралися із цим завданням.
Проєкт спрямований на оцінку потенціалу українських IT-компаній для виходу на німецький ринок аутсорсингових послуг. Основне завдання — визначити компанії, які готові запропонувати конкурентоспроможні IT-рішення, що відповідають потребам німецького бізнесу. 1
Дізнайтеся, як перетворити трафік на лояльних користувачів за допомогою ефективного онбордінгу. Відкрийте для себе стратегії підвищення залученості та активації користувачів.
На заході дізнаєтеся про інструменти та практики для роботи з командою.
Запрошуємо долучатися до неформальної зустрічі з лідерами спільноти QA. Ви зможете наживо отримати відповіді на всі питання, які вас цікавлять.
Поговоримо про те, як залишатися академічно доброчесними в епоху штучного інтелекту. 1
Коментарі