Робота PR-менеджера безпосередньо пов’язана з креативом та творчістю. Кожного дня ми організовуємо івенти, пишемо прес-релізи, розробляємо креативні кампанії та розшукуємо нову брендовану продукцію для розіграшів. Проте, кількість проведених конференцій та згадувань про компанію в ЗМІ не завжди є показниками ефективної роботи.
Як же визначити, що гроші, витрачені на партнерську пропозицію -«відпрацювали» себе, реклама в соціальних мережах привела достатню кількість учасників, а нова сувенірна продукція підвищила «brand recognition»? І скільки івентів треба відзвітувати, скільки чашок розіграти на конференціях та яку кількість статей опублікувати, щоб зрозуміти, що ти рухаєшся в правильному напрямку? Точної відповіді ніхто не надасть, тому що творчість не вимірюється цифрами.
У четвер 26 квітня о 19:00 в рамках лекції Ольги Денисенко, PR-менеджера компанії DataArt Lviv ми спробуємо визначити, як PR-менеджер може оцінити свою роботу, знайти та виправити помилки.
Спікер: Ольга Денисенко, PR-менеджер DataArt Lviv. Починала свій професійний шлях на радіо та телебаченні Херсона. Коли захотілося вийти за межі екрану, занурилась з головою у світ піару. Має 10 років досвіду роботи в PR-службі DataArt, з яких 4 роки відпрацювала у Львові. За плечима досвід організації вдалих та невдалих івентів, технічних конференцій, зустрічей спільнот, корпоративів, дитячих свят, майстер-класів та інших серйозних і не дуже серйозних івентів. Мріє відвідати ідеально спланований захід та побачити 100% задоволену публіку.
Як взяти участь у лекції?
1. Заповнити реєстраційну форму;
2. Оплатити участь у заході;
3. Отримати підтвердження реєстрації.
Пропозиції та запитання надсилайте на скриньку: [email protected]
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів