Сучасна диджитал-освіта для дітей — безоплатне заняття в GoITeens ×
Mazda CX 5
×

Курс 3D’s MAX (подія в архіві)

Відбулось
28 травня 2018 (понеділок)
Місце
Львів
Вартість
6000 грн

Деталі — lgs.lviv.ua/3ds-max

● Курс орієнтований на початківців (тривалість — 1,5-2 місяці)
● Всі заняття є практичними
● Професійні викладачі
● Кращих студентів працевлаштовуємо в ІТ-компанії

Програма курсу

Заняття 1:
— Освоєння загальних понять про 3D графіку, правила та аксіоми комп’ютерної графіки. Основні поняття топологічного моделювання;
— Ознайомлення з інтерфейсом 3D’s MAX’у;
— Виставлення основних настройок та підготовка 3D MAX’у до роботи;
— Підготовка та коригування внутрішніх можливостей програми під свої потреби (тобто настройки гарячих клавіш Toolbars і т.п.);
— Основна панель, початковий огляд її можливостей та інструментів.
Заняття 2:
— Продовження огляду основної панелі;
— Move,Rotate,Scale, Link object, поняття щодо Gizmo;
— Розуміння того як працюють слої;
— Огляд доступних сайтів для поглибленного домашнього вивчення(де знайти текстури, моделі, уроки).
Заняття 3:
— Pivot, Snaps (їх види, призначення та налаштування);
— Selection sets, aligns — їх види та призначення;
— Поняття Ribbon- populate, object paint;
— Гарячі клавіші на F та інше;
— AutoGrid, Measure;
— Spacing Tools, (Arrays);
— Local objects (локалізація їх види та застосування). Зміна Pivot, Link Info.
Заняття 4:
— Transform toolbox, transform type in, Scene States;
— Viewport Canvas;
— Групування (види застосування);
— Види маніпуляції об’єктами (Hide, freez, isolate).
Заняття 5:
— Види Display. Додаткова панель Floater;
— Views (збереження виду), варіанти Views та їх різноманітність відображення;
— xView;
— Основи MassFX;
— Головна панель Create, набір в ній геометричних форм;
— Основні скріпти для роботи та сайти де їх можна відслідковувати.
Заняття 6:
— Shapes -лінії, їх застосування на практиці. Editable Spline;
— Основні модифікатори для ліній.
Заняття 7:
— Compound Object — всі види та застосування їх на практиці.
Заняття 8:
— Імпортування моделей з суміжних сцен, додавання геометрії, переведення геометрії в додаткові формати та інші маніпуляції із сценою;
— Робочі формати. Співпраця 3D’s MAX з програмами ArchiCAD та AutoCAD.
Заняття 9:
— Огляд програми для моделювання тканини Marvelous Designer, принцип роботи в ній. Експорт та імпорт геометрії, аватару. Методи спрощення та розумного згладження геометрії за допомогою модифікаторів;
— Початок ознайомлення з Edatable Poly.
Заняття 10:
— Головні функції Editable Poly;
— Продовження вивчення панелі Ribbon( вкладки selection, modeling);
— Метод моделювання freeform, retopology.
Заняття 11:
— Процес моделювання в Editable Poly — MeshSmooth, turbosmooth;
— Основні та додаткові модифікатори для роботи;
— NURMS -як найшвидший варіант полігонального згладження.
Заняття 12:
— Створення текстур під 3D’s MAX у програмі AdobePhotoshop;
— Перетворення фото у текстуру та правила тайлінгу;
— Початковий огляд Material Editors;
— Правила створення Back Ground за вікном та на задньому плані.
Заняття 13:
— Utilities — основні їх види;
— UVWmaps, UNWrap (основні правила текстурування).
Заняття 14:
— Настройки візуалізатора Vray (тестові та фінальні);
— Настройки камери;
— Настройки світла. Правила освітлення. Розгляд проблем, котрі виникають під час роботи;
— HDRI, dome, sun (екстер’єрне освітлення)
Заняття 15:
— Інтер’єрне освітлення;
— IES -освітлення;
— Поняття про Vray Proxy;
— Ознайомлення з модифікаторами Hair and Fur;
— Матеріали в Material Editor та їх види.
Заняття 16:
— Детальніший розгляд основного матеріалу VrayMtl;
— Поняття displace, bump, reflect, refract;
— Основні процедурні карти;
— Фінальна візуалізація тестової сцени.

Тел: (067) 990-37-93
Еmail: [email protected]
м. Львів, вул. Івана Франка 61, адміністрація — 5 поверх,
каб. 500
lgs.lviv.ua

Google Calendar iCal
👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі