❓Чи знаєте ви чому ваші клієнти цінять ваш продукт?
❓Чи розумієте, чому вони купують/не купують ваш продукт?
❓Чи розумієте хто ваш клієнт?
❓Чи бували у вас проблеми коли хтось/багато членів команди не розуміють для кого ваш продукт і відповідно з’являються проблеми з пріоритизацією фіч?
❓Або чи відчували ви, що робите неправильні продуктові рішення?
❗Якщо відповідь на кілька з цих питань «так» — то приходь дізнатись про інструменти роботи із ціннісною пропозицію продукту, щоб робити ще кращий продукт! 💡
Досвідом ділитиметься Оксана Крикун.
Більше про нашого експерта тут: www.linkedin.com/in/oksanakrykun
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів