Не можна просто так взяти та зробити civic tech на 2 мільйони користувачів. У розробці таких продуктів своя специфіка: тут і достукатися до влади, і з суспільством дійти згоди, і бізнеси залучити. Про все це поговоримо з представниками команди SocialBoost Development, яка працювала над реалізацією платформи бюджету участі «Громадський проект», а зараз розробляє платформу-конструктор для українських ОТГ — DOSVIT.
«Громадський проект» — платформа бюджету участі, яка працює зараз у 65 містах/ОТГ та встигла залучити 2 млн користувачів. За час існування проекту українці проголосували за понад 5 000 проектів, на реалізацію яких було виділено 385 млн грн.
Спікери:
Катерина Борисенко — керівник ініціативи «Громадський проект», Product Owner DOSVIT. Займається всім циклом роботи з користувачами, від перших інтерв’ю до створення концепції платформи та навчання/супроводу міст від Києва до Баштанської ОТГ.
Олександр Вартанов — UI/UX Designer, SocialBoost. Має
Про що поговоримо:
— як написати ТЗ на те, чого не існує, і що з цього вийде;
— «Громадський проект» — від голосовалки до монстра;
— влада та суспільство: з якої сторони підійти, щоб заманити 2 мільйони користувачів;
— проблематика. Навіщо це все?
— як дизайн-система допомагає вирішити проблеми ОТГ;
— чому не Wordpress?
Івент безкоштовний, але реєстрація обов’язкова
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів