GDPR (General Data Protection Regulation) — це новий документ Європейського Союзу, що регламентує захист персональних даних його резидентів. Він матиме сильний вплив на роботу онлайн-бізнесу не лише всередині ЄС, але й на території України: зокрема, невиконання вимог регламенту загрожує компаніям серйозними штрафами (до 20 млн євро).
Які основні кроки у підготовці сайту до роботи в умовах GDPR? Як правильно скласти Privacy Policy? Яким чином варто модифікувати функціональні модулі веб-ресурсу? Чи вважаються cookies персональними даними? Як будувати відносини зі сторонніми сервісами (Google Analytics, MailChimp, платіжні системи) і які дані користувача краще не зберігати в базах даних сайту?
Знайти відповіді на ці та інші питання вам допоможуть фахівці:
— Юлія Казьмірик, магістр права, LL.M, King’s College London (London, UK), Legal Counsel, COMPETERA;
— Артем Охрей, веб-розробник, спів-засновник Arto Web Agency.
Інформація буде корисною для інтернет-маркетологів, веб-розробників, UX-спеціалістів, власників інтернет-магазинів.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів