Купуючи що-небудь в інтернеті, реєструючись на сайті, заповнюючи анкету або оформляючи карту магазину, покупці дають нам величезну кількість потрібної інформації про себе. Починаючи від статі та віку і закінчуючи щомісячним рівнем доходу — коли мова йде про e-commerce і мільйонних продажах, дрібниць не існує.
26 червня на Machine Learning for Data-Driven Marketing ви довідаєтеся не тільки як впоратися з цим потоком інформації, а ще й отримувати від нього корисні властивості! Сьогодні e-commerce-проекти або використовують data-driven маркетинг, або ковтають пил в конкурентній гонці, третього не існує. На заході ви навчитеся завжди бути попереду пелотону і задавати темп ринку e-commerce.
Кому це треба знати? Всім, хто стикається з великими даними, маркетингом і інтернет-продажами.
Але особливо:
● керівникам і фахівцям e-commerce-проектів з обсягами залучення клієнтів від 10,000/місяць;
● data scientists, які працюють з маркетинговими завданнями;
● маркетерам, які шукають способи прогнозувати ефективність розміщення бюджетів;
● керівники департаментів маркетингу, що бажають імплементувати підходи, які спираються на дані.
Будуть розкриті наступні теми:
● Сфери застосування Machine Learning в маркетингу. Завдання, які ми вирішуємо для маркетингового підрозділу e-commerce на прикладі найбільшого в світі онлайн-магазину комісійного одягу.
● Payback optimization за допомогою прогнозування маркетингових метрик і розрахунок періоду окупності каналу продажів або групи рекламних оголошень.
● Attribution analysis — зіставлення клієнтів і каналів продажів. Поліпшення точності атрибуції за допомогою ML.
● Прогнозування коефіцієнта конверсії (conversion rate prediction)
● Прогнозування LTV клієнта (LTV prediction)
● Як deep learning змінює маркетинг.
Спікер
Тетяна Торовець — більше 7 років досвіду в Data Science. Брала участь в реалізації успішних міжнародних fintech-проектів, що спираються на дані. Реальний досвід застосування машинного навчання в маркетингу для найбільшого в світі онлайн-магазину комісійної одягу.
За допомогою Machine Learning ваші клієнти самі розкажуть, як їм краще продавати!
Ціна квитків:
Early birds (до 17.06) — 300 грн.
Sleepy owls (після 17.06) — 350 грн.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів