У четвер, 2 серпня, дніпровський офіс Ciklum запрошує всіх, хто захоплюється віртуальною, доповненою або змішаною реальністю приєднатися до чергової зустрічі в рамках Speakers ’Corner, присвяченій темі «Animating Virtual Reality».
Захід безкоштовний, вхід за обов’язкової попередньої реєстрації за посиланням.
Про спікера:
«Мене звати Олександр. Працюю на позиції Head of Mobile Stack, тех лід Xamarin розробників. У вільний час займаюся популяризацією ідей VR / AR»
Про презентацію:
«Що відрізняє ваш VR додаток? Магія трапляється тільки тоді, коли віртуальні об’єкти виходять за свої цифрові кордони і створюють ілюзію присутності. Отже, вони повинні не тільки виглядати природними, але і вести себе відповідно.
Ми всі знаємо, що user experience — це найважливіше, про що ми повинні думати під час розробки. Microsoft створила відмінну концепцію художнього стилю оформлення графічного UI — Metro (попередню Fluent Design), але тим не менш тут все говорить про простоту інтерфейсу, плоскi поверхнi та типографіку. Google скопіював ці принципи, додав анімацію і змінив все! Те, як компоненти UI взаємодіють один з одним і з користувачем, є одним з основних елементів Material Design.
Важко розробляти реалістичні і приємні для ока VR додатки. На щастя для нас — все більше інструментів спрощують загальний процес, і незабаром кожен з нас зможе миттєво створювати круті анімації. У той час поки все стає кращим, простiшим і зручнiшим, було б непогано вивчити основи і дізнатися, як все влаштовано «під капотом».
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів