Реєстрація до 19 серпня (фінал 22 вересня)
Міжнародна ІТ-компанія Genesis проводить масштабне змагання з вирішення кейсу у сфері інтернет-маркетингу.
Запропонуй реальні ідеї — отримай цінні призи та запрошення на роботу.
Під час змагання ти зіткнешся з реальними умовами роботи в IT: вимогливий інвестор, жорсткі дедлайни, необхідність швидко проаналізувати проблему і запропонувати передове маркетингове рішення.
Чому варто взяти участь?
Нетворкінг
Можливість проявити себе перед потенційними роботодавцями та інвесторами, а також особисте знайомство з представниками провідних компаній в галузі і кращими фіналістами проекту.
Сертифікати
Сертифікат фіналіста/переможця Genesis Marketing Case, який стане відмінним доповненням до резюме.
Призи
Найкращі роботи отримають Macbook Air та iPad, а кращим учасникам фіналу буде надана можливість пройти оплачуване стажування в компанії Genesis.
Практичний досвід
Вирішення реального кейсу, а не абстрактної задачі, і отримання фідбека від організаторів і журі.
Жюрі:
Андрій Оністрат (Businessman, banker, YouTube-blogger «Running Banker»)
Дмитро Шоломко (CEO, Google-Ukraine)
Дмитро Бородай (Investment Director, Horizon Capital)
Володимир Многолєтній (Co-founder & СЕО, Genesis)
Василій Ульянов (Co-founder, Genesis)
Віталій Лаптенок (CEO, Genesis Media)
Олександр Вакульський (CEO, GMEM)
Як взяти участь у Genesis Marketing Case:
● Зареєструйся до 19 серпня на genesiscase.com
● Отримай кейсове завдання 20 серпня
● Надішли розв’язок кейсу до 30 серпня
● Знайди 17 вересня своє ім’я у списку фіналістів
● Прийди на фінал 22 вересня
Реєстрація та детальна інформація — genesiscase.com
Слідкуй за анонсами Genesis:
Telegram — t.me/genesis_kyiv
Facebook — www.facebook.com/GenTechPartners
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів