❓Чому Facebook реклама працює в одиниць❓
❓Як її правильно налаштувати, аби не злити бюджет? Як створювати «холодні» і "теплі аудиторії"?❓
Приходьте — і дізнаєтеся про реальні можливості "потрапити в яблучко".️🎯
Отримайте приємний бонус 🎁, нові знання та теплу душевну атмосферу і позитивні емоції.
Рекламу в Facebook та Instagram потрібно показувати потрібним людям у потрібному місці.
А головне — показувати дійсно те, що їм потрібно.
Тому на заході ми розглянемо:
▶ Placement: де розміщувати свої оголошення, аби їх бачили?
▶ Доступні формати рекламних оголошень
▶ Рекламні цілі. Яку обрати, аби не злити бюджет?
▶ види таргетингу, які можна використовувати
▶ розрахунок рекламного бюджету
Будемо вчитися створювати ті послідовності рекламних активностей, які дійсно працюють.🎓
🎁Приємний бонус: Всі учасники після зустрічі отримають чек-ліст "Фірмовий стиль і візуальна айдентика сторінок бренду в соціальних мережах".🎁
Тренер практикуму:
Ольга Філіпова — 2.О Marketing Agency, co-founder
Досвід в event-менеджменті, в сфері PR та реклами — 6 років.
Практичний досвід в SMM — 4 роки
Досвід консалтингу в галузі — 2 роки
Автор і викладач курсу SMM factory.
Викладач практикумів з просування бренду в соціальних мережах.
💲Скільки?
400 грн/особа при попередній оплаті
для власників клубних карток HR- кав’ярня 300 грн/особа при попередній оплаті, 350 грн в день заходу;
Макс. к-ть учасників: 20
Реєстрація обов’язкова: bit.ly/Ads_FB_Insta
Детальна інформація за тел. 0972091793 (Валерія)
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів