Слава Шестопалов — Lead Experience Designer в ELEKS Product Design.
Блог — medium.com/@shestopalov.v.
Роботи — dribbble.com/shestopalov.
З поширенням юекс- і продакт-методології, для дизайнерів стали звичними метрики, веб-аналітика, а/б тестування тощо. Ми обурюємося, коли чуємо: «Моїй бабусі не подобається шрифт», і рахуємо секунди, скільки юзер шукає потрібну кнопку на сайті. Ми покладаємося на цифри для обґрунтування своїх рішень. А чи завжди вони працюють? Наскільки це точно? Чи це, часом, не є «чарівною пігулкою»?
На лекції ми зазирнемо в тему «ROI of design», і критично поглянемо на методологію обґрунтування дизайнерських рішень. Вам буде особливо цікаво, якщо вам знайомі такі ситуації:
— Після всіх танців з бубном, з оцими нашими велью пропозішенами і кастомер джорні мепами, клієнти і користувачі говорять: «Все ОК, але чомусь немає вау-ефекту»;
— Результати дослідження кажуть одне, а досвід говорить, що треба робити зовсім інше. Що ж обрати?
— Клієнт питає, що конкретно дасть цей дизайн, а ти гадаєш, як не відповісти заїждженим фактоїдом, типу: «Один долар, вкладений в юекс, дає сто доларів прибутку»;
— Архітектор веб-додатку каже, що це рішення буде дешевше на «х» доларів на рік, а ти не можеш сказати, скільки «коштує» переміщення тектбокса нагору сторінки.
На лекції торкнемось таких питань:
— Обчислення ефективності дизайну в грошах: як це можливо?
— Чи справді можна виміряти корисність, задоволення, зручність?
— Як визначити, що саме змінилось завдяки дизайну?
— Чи цифри є гарантією хорошого дизайн-рішення?
Рівень: середній.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів