Час початку реєстрації — 10:00
Тривалість — 3 години
Спікер — Юрій Лозінський, Delivery Manager SoftServe
Тема — How Changes Affect Customer Relationship
Опис:
Побудова відносин з клієнтом в умовах трансформації, змін та росту проекту передбачає наявність та ефективне володіння управлінськими навичками. Насправді це зовсім нелегке завдання, як правило — це тривалий та стратегічно важливий процес.
Про ці та інші питання поговоримо на практичному семінарі — від SoftServe University — How Changes Affect Customer Relationship з Yurii Lozinskyi SoftServe Delivery Manager.
Вас чекає зустріч з експертом-практиком та цікава дискусія на актуальні питання!
Для кого:
Програма орієнтована на керівників компаній і підрозділів, проектних менеджерів, а також усіх, хто будує відносини з клієнтами.
Про тренера:
Yurii Lozinskyi Delivery Manager at SoftServe, 18+ років досвіду роботи в ІТ сфері на позиціях Team Leader, Founder, Trainer, Software Development Center Director, Delivery Director, VP of Engineering, Managing Partner, CEO, Managing Director, протягом останнього року керує процесами в компанії SoftServe . Має експертизу у Networks and Telecommunications, Healthcare, Insurance та Financial Services.
Не одноразово визнавався кращим тренером різних конференцій.
На вас чекає багато практики, основаної на власних кейсах!
Вартість:
Early bird — 249 UAH (до 21 вересня)
Main price — 299 UAH (після 21 вересня)
Кількість місць обмежена — 20 місць.
Якщо маєте запитання звертайтеся до Ксенії Бенклер [email protected]
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів