У суспільстві про журналістів давно говорять як про четверту владу. Знайомство і спілкування з ними дійсно може кардинально змінити хід історії, в тому числі вашої. Особливо, якщо ви бізнесмен-початківець, або підприємець з досвідом, який бажає нарешті «вийти у світ» і стати публічною особою. Перша комунікація з журналістами і лідерами думок — один із вирішальних факторів. Чим зацікавити ЗМІ, щоб вони самі захотіли про вас писати? Як і де знайти лідера думок і налагодити з ним ефективний зв’язок? Про це та інші лайфхаки поговоримо під час майстер-класу «Як стати улюбленим спікером журналістів?».
На лекції ви дізнаєтеся:
● Чи всім потрібна комунікація зі ЗМІ?
● Коли влучно налагоджувати зв’язок з журналістами і лідерами думок?
● З чого починати? Де їх шукати?
● Які теми їм цікаві, а які не варто пропонувати?
● Як налагодити і продовжити ефективне спілкування?
Кому буде корисно?
● Підприємцям-початківцям, стартаперам
● Бізнесменам з досвідом
● PR- та рекламним фахівцям, маркетологам
● Усім, хто прагне потрапити на сторінки ЗМІ та налагодити ефективну комунікацію.
Про спікера:
Ірина Чернявська — професійний журналіст з великим досвідом роботи в провідних українських ЗМІ (17 років). Співпрацювала з такими відомими виданнями як БІЗНЕС, Forbes, Новое время, Економічна правда, Дело, Капитал та ін. Багаторазовий переможець міжнародного конкурсу «Премія ділових кіл PRESSзвание». Тренер бізнес-школи PROFI Space, експерт з комунікацій, автор численних публікацій на професійні теми.
Придбати квиток необхідно за посиланням
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів