Доповідь “Facebook Advertising: Best Practices” (подія в архіві)

Відбулось
6 жовтня 2018 (субота)
Початок
16:30
Місце
Львів, вул. Весняна, 4, Startup Depot
Вартість
150-200 грн

Startup Depot. Lviv Business Incubator продовжує серію осінніх подій від Lviv Digital Marketing School!

Під час доповіді поговоримо про:

❏ Campaign Objectives і особливості налаштування різних типів рекламних кампаній
❏ Таргетинг і плейсменти
❏ Формати реклами
❏ Daily Budget і Optimization Goal
❏ Bid strategy
❏ Campaign Analytics

Спікер:

Христина Потоцька — Growth Product Manager у компанії RetargetApp — Facebook Ad intelligence для Shopify.
Компетентна у темах ретаргетингу та ремаркетингу. Як менеджер з розвитку продуктів, впродовж 4-х років успішно запустила більше 100 продакт фіч для веб-сайтів електронної комерції.

Також Христина є голосом RetargetApp. Була спікером більше 100 івентів у США, Європі та Азії. У тому числі були Meet Magento у Нідерландах, Швеції, Чехії та Румунії, Predictive Analytics World у Лондоні та Сан-Франциско, Global Predictive Analytics Conference в Санта-Кларі CA, eComExpo (Іспанія), Webit Summit (Болгарія, Туреччина), Wolves Summit (Польща), IT Arena (Україна).
Вона впевнена, що «digital marketing rules and data is the king».

Мова виступу: російська.

Agenda: уточнюється

Квитки тут: bit.ly/2Np26Lo

Вартість квитків на доповідь:

150 грн — Early birds
200 грн — Sleepy owls (при оплаті на місці події)

Контакти: [email protected] | +38 (093) 661 94 55

Подія у Facebook - bit.ly/2DPQXPh

Google Calendar iCal
👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі