Сучасна диджитал-освіта для дітей — безоплатне заняття в GoITeens ×
Mazda CX 5
×

kmbs IDEA day: Нескінченні співбесіди чи бренд роботодавця? (подія в архіві)

Відбулось
24 жовтня 2018 (середа)
Час
19:00 — 20:30
Місце
Київ, вул. Волоська, 8/5, КМБС
Вартість
450 грн

24 жовтня у Києво-Могилянській Бізнес школі відбудеться подія «Нескінченні співбесіди чи бренд роботодавця»

Бренд роботодавця. Так багато про нього говорять. Чи він є тим чудовим вирішенням проблеми нескінченних співбесід в пошуку «свого» кандидата? І якщо так, то як його створити? З чого почати? Як розібратися в низці понять — бренд роботодавця, HR бренд, ціннісна пропозиція роботодавця, залученість співробітників, позитивний досвід роботи в компанії — і на чому зосередити увагу та ресурси, щоб реальна користь і для компанії, і для кандидатів/співробітників? І, зрештою, як поміряти його ефективність?

Спікер події — Анна Підгорна, запрошений спікер kmbs на програмах управлінського розвитку.

Докладніше про програму

Google Calendar iCal
👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Нескінченні співбесіди = бред роботодавця )) Гарні спеціалісти не ведуться на це, а дивляться, як компанія піклується про розвиток спеціалістів : чи бере участь в локальних \ міжнародних конференції, де представляє свої напрацювання (проекти, ідеї, чи відправляє кращих співробітників туди), чи є сертифікація спеціалістів та внутрішні тренінги для «звичайних девів» (не Ылити, куди потрабляють тільки «прикормлені» свої чуваки\земляки, котрим той тренінг, як «мертвому припарка, тільки би не працювати, а колекціонувати тайтли», т.п).
Якщо ж роботодавець — стартап, то ідея має бути досить «інноваційною», щоб дійсно зацікавити кваліфікованого спеца.
До речі, бренд роботодавця — це не «ролики в офісі», а хоча б адекватне робоче місце без шуму та з нормальною вентиляцією ))

Підписатись на коментарі