Ви можете найняти кращу в світі команду розробників, кілька років писати з нуля щось проривне та абсолютно нове і... провалитись. Так буває, якщо на початку забути лише про одне — цільову аудиторію. На новому ITEAHub Workshop ми поговоримо про те, як знайти «своїх» користувачів для нового продукту!
Ви навчитесь:
● досліджувати цільову аудиторію та сегментувати її;
● розуміти тригери та ментальну поведінку користувачів;
● виокремлювати паттерни, цікаві вашій аудиторії;
● створювати «персони» користувачів на папері та онлайн-платформах.
Воркшоп буде корисним для бізнес-аналітиків, UX/UI та веб-дизайнерів, менеджерів продуктів та послуг, підприємців та власників бізнесу, маркетологів.
Спікерка
Олександра Лукавецька — UX/UI & Identity designer, ментор, спікер, підприємець. Понад 6 років досвіду роботи у сфері дизайну: професійне портфоліо налічує логотипи, фірмові стилі, веб сайти, мобільні додатки. Працювала UX/UI ментором у GoIT, UX PRO коуч у IT Education Academy (ITEA), UX Expert у Ampli, засновниця WebIT (design and development).
Проводить майстер класи та воркшопи, двічі брала участь у Хакатоні, працює із стартапами та проводить онлайн/офлайн консультації.
Ранні пташки — 200 грн.
Сплячі сови — 250 грн.
Початок реєстрації — 18:30
Про формат:
ITEA Hub Workshop — майстер клас для девелоперів, тестувальників, керівників проектів та ін. Спрямований на здобуття практичних вмінь у програмуванні, менеджменті, бізнес аналітиці, тощо.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів