Якби Ви мали можливість повчитися у призера HR-brand 2016, то яка тема була би актуальною?
Загальновідомо, що власники та підлеглі по-різному сприймають компанію, в якій працюють. А хотіли б, щоби Ваш персонал відносився до фірми так, ніби вона — його власність🤔? Щоби кожен працівник думав, як збільшити прибуток? 💰💰💰
Ми знаємо, що можна серед працівників створити «культуру підприємців» у рамках цілого холдингу. Можна і треба міняти спосіб мислення працівників. І важливо☝️, щоби ключову роль у такому процесі відігравав HR😉.
Отже, представляємо Вам реальний кейс від неймовірного спікера — Наталії Голубничої, призера HR-brand 2016, партнера МІРА ТОП-Рекрутинг, ехHRD UMG Investments, Agroprosperis Group, Банку «Форум».
Вона розповість про живий досвід та надасть інструменти й алгоритми для того, щоби Ви змогли сформувати підприємницьке мислення свого персоналу.
Ми поговоримо про:
✅Те, як взагалі виник цей проект
✅Алгоритми та етапи проекту
✅Ключові задачі та способи залучення всього персоналу до процесу
✅Організацію взаємодії різних функціональних напрямків
✅Роль HR-а у всьому процесі
Із нашої зустрічі Ви підете з необхідними знаннями та інструкціями про те, як надихнути персонал інвестувати у своє місце роботи і міняти компанію на краще♻️🤩.
Ну що, 7 грудня 2018 року у конференц залі готелю Асторія, вул. Городоцька,15 стартуємо?
💰Скільки?
450 грн/особа при попередній оплаті та в день заходу, якщо ви реєструєтеся з DOU;
350 для власників клубних карток грн/особа при попередній оплаті, 450 грн в день заходу.
Детальна інформація за тел. 0972091793 (Валерія)
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів