Роман Капій — Product Manager в The Gradient
Катерина Маркович — Business Analyst в The Gradient
Співпраця з клієнтом у сервісному бізнесі завжди розпочинається зі знайомства з майбутнім продуктом. Цей етап завжди проходить по різному, тому, для того щоб використати перших кілька тижнів проекту дійсно з користю, продуктовим дизайнерам, BA і продуктовим менеджерам потрібні чіткі орієнтири серед великої кількості нової інформації.
Разом з Катериною Маркович та Романом Капієм ми розглянемо discovery phase з перспективи продуктового дизайну, продуктової стратегії та бізнес аналізу, поговоримо про специфіку конкретних етапів розробки продуктів і спробуємо зрозуміти, які саме помилки на етапі діскавері можуть ускладнювати роботу згодом, особливо в останні тижні перед релізом.
Будемо чесними, тому розповідатимемо про реальні фейли та будемо ділитися досвідом виходу з таких ситуацій. Буде корисно для бізнес аналітиків, продакт менеджерів, проджект менеджерів, UI/UX дизайнерів, а також частково для сейлзів та маркетологів.
Беріть з собою найсолодші спогади про найстресовіші проекти, будемо радитись!
2 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів