Сучасна диджитал-освіта для дітей — безоплатне заняття в GoITeens ×
Mazda CX 5
×

Інтенсив «Client Service: інструкція для акаунт-менеджера в деталях» (подія в архіві)

Відбулось
26 лютого 2019 (вівторок)
Час
17:00 — 21:00
Місце
Київ, вул. Дорогожицька, 3 (зупинка “Мотоциклетний завод”), UNIT.City, B1, UNIT.Core Event Hall
Вартість
350 грн

Працюєш акаунт-менеджером чи менеджером із роботи з клієнтами у digital-агенції? Мрієш потрапити у світ маркетингу, але не знаєш, із чого почати? Опануй головні навички спілкування з клієнтом і командою та навіть у найприкрішій ситуації зберігай спокій.

На інтенсиві ти дізнаєшся:

— Хто такий менеджер із роботи з клієнтами.
— Перші кроки менеджера в агентстві та основні задачі.
— Що важливо знати про клієнта.
— Як подружити два світи: менеджер-команда та менеджер-клієнт.
— Основні типи проектів.
— Специфіка постановки завдань і ведення комунікацій.
— Ризики на проектах і що з ними робити.
— Мистецтво вирішення конфліктів.
— Основні помилки менеджера та як їх уникнути.
— Лайфхаки для менеджерів.

Ольга Тертишна, co-owner DENOL web studio
Client service manager

Досвід роботи:
— 12 років
— більше реалізованих 200 проектів

Інтенсив буде корисний тим, хто планує йти в агентство чи змінює діяльність, junior account менеджерам і акаунтам, які хочуть систематизувати знання.

Квитки тут

Є можливість придбати квиток на місці, але тільки за умови наявності вільних місць. Тому не зволікай — бронюй заздалегідь!

Google Calendar iCal
👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі