Працюєш акаунт-менеджером чи менеджером із роботи з клієнтами у digital-агенції? Мрієш потрапити у світ маркетингу, але не знаєш, із чого почати? Опануй головні навички спілкування з клієнтом і командою та навіть у найприкрішій ситуації зберігай спокій.
На інтенсиві ти дізнаєшся:
— Хто такий менеджер із роботи з клієнтами.
— Перші кроки менеджера в агентстві та основні задачі.
— Що важливо знати про клієнта.
— Як подружити два світи: менеджер-команда та менеджер-клієнт.
— Основні типи проектів.
— Специфіка постановки завдань і ведення комунікацій.
— Ризики на проектах і що з ними робити.
— Мистецтво вирішення конфліктів.
— Основні помилки менеджера та як їх уникнути.
— Лайфхаки для менеджерів.
Ольга Тертишна, co-owner DENOL web studio
Client service manager
Досвід роботи:
— 12 років
— більше реалізованих 200 проектів
Інтенсив буде корисний тим, хто планує йти в агентство чи змінює діяльність, junior account менеджерам і акаунтам, які хочуть систематизувати знання.
Є можливість придбати квиток на місці, але тільки за умови наявності вільних місць. Тому не зволікай — бронюй заздалегідь!
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів