Подія безкоштовна, але реєстрація обов’язкова
Клієнт спить спокійно, коли упевнений в якісній та ефективній роботі Technical Customer Support команди. А про клієнтів ми дбаємо ☺ Тож запрошуємо поговорити за горнятком кави про якість праці, налаштування процесів та підводні камені у роботі Support команди.
Експертну думку забезпечать:
Свят Ківачук — Service Manager within Critical Services department. У презентації ’Who? How? Why?’ він розповість про сервіси, можливі структури команди та її щоденної роботи.
Тарас Денис — Technical Lead of AWS stream within Critical Services department. За допомогою презентації ’Tech stack overview’ Тарас покаже набір інструментів, якими користується команда, розповість про можливості персонального росту та дасть поради «від бувалих» про те, як справлятись із — труднощами у роботі.
Проведи ранок суботи з користю!
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів