×Закрыть

Мітап „Secrets of Growth: How to build ROI-positive growth machine”

Відбулось
19 березня (вівторок)
Час
19:30 — 22:00
Місце
Київ, вул. Дорогожицька, 3 (зупинка “Мотоциклетний завод”), UNIT.City, B8, UNIT.Core Event Hall
Вартість
400 грн

Маркетинг — ключовий момент успіху чи провалу продукту. Останнім часом все більше розмов про те, як будувати продукт, проте мало хто говорить про те, як ефективно його продавати. Ми започатковуємо неформальні мітапи, які власне відповідають за ROI — те, що робить бізнес бізнесом.

Що розберемо на деталі?

— Вибудова стратегії виходу нових продуктів на конкурентні ринки.
— Застосування підходів growth hacking.
— Структура ефективних команд.
— Growth Funnels vs Growth Graphs and Matrices.
— 10 способів відбити клієнта в конкурента (історії в В2В та B2C).
— Як стабільно закривати угоди на $50K холодними листами.

Кому бути обов’язково?

Маркетологам, продакт менеджерам, фаундерам компаній, стартаперам. Усім, хто прагне ефективного маркетингу!

Хто розкаже за Growth Hacking?

Max Shash, Chief Marketing Officer IO Technology. IO Technology — одні з лідерів індустрії у видавничій аналітиці. IO Technologies допомагає кожному членові newsroom-команди приймати швидші та точніші рішення, використовуючи дієву аналітичну панель. До IO Technologies Макс працював у ігровій індустрії, де запустив 11 нових продуктів і отримав більше 60 млн нових користувачів. Тоді вдалося зірвати ядро аудиторії в PokemonGo та перевести його у власний продукт DraconiusGO.

Paul Levchuk, Head of Data and Insights Учим английский с Preply.com. У Preply він сконцентрований на отриманні доступу до найважливіших даних, формуванні системи метрик для побудови сильних бізнес-гіпотез. До того він керував growth hacking командою в Depositphotos і був CMO у Govitall.com.

Daniil Kopilevych, Marketing Manager HelpCrunch. Данило починав шлях від сейла в аутсорс-компаніях Польщі та повернувся в Україну, щоб будувати вітчизняні продуктові компанії.

Модератор: Yaroslav Stepanenko, Product Marketing Manager MacPaw. PhD., професіонал із маркетингу та customer acquisition із досвідом у розробці та виконанні маркетингових програм, а також побудові та керуванні продажами.

Квитки тут

Є можливість придбати квиток на місці, але тільки за умови наявності вільних місць. Тому не зволікай — бронюй заздалегідь!

Організатори: UNIT.City & Growth Marketing Stage.

Google Calendar iCal
LinkedIn

Нет комментариев

Подписаться на комментарииОтписаться от комментариев Комментарии могут оставлять только пользователи с подтвержденными аккаунтами.

Подписаться на комментарии