ІТ-ринок — те саме поле бою. Будь-яка помилка в маркетинговій стратегії може коштувати надто дорого — компанія зазнає не тільки фінансові втрати, але й втратить довіру партнерів та замовників. Тож, як виграти в цьому бою без втрат, ми розповімо вам на івенті — «IT Marketing Lviv».
Також ми дамо відповіді на такі запитання:
1. Розробка стратегії «з нуля».
2. Як навчитися робити правильний маркетинговий аналіз?
3. Як зрозуміти чому ваш лендінг не працює?
Спікери:
1. Lesia Mandzevych — Brand Manager at Perfectial, працювала Employer Brand Manager at N-iX, Head of Marketing at INNVATION, Brand Marketing Manager at ELEKS, Marketing & PR at Astoria Hotel Lviv. Леся має близько 10 років досвіду в комунікаціях, маркетингу та івент-менеджменті.
2. Liubov Rudnieva — 10 років досвіду у сфері маркетингу та PR у великих міжнародних ІT компаніях (ELEKS, Infopulse), з них 8 років на керівних посадах. Понад 7 років любов працювала в Infopulse (1500 спеціалістів), де обіймала посаду Head of Corporate Communications та реалізувала масштабний проект ребрендінгу компанії. З 2015 року Любов очолює відділ Employee Relations в ELEKS та координує внутрішні та зовнішні програми по побудові бренду компанії як Працедавця. Основні напрямки роботи: внутрішні комунікації та PR, програми по залученню зовнішніх талантів, корпоративна соціальна відповідальність, корпоративні wellbeing-програми та брендінг. В 2018 році її команда отримала два гран-прі: Найкращий Корпоративний Інстаграм Аккаунт, премія Корпоративних Медіа України та Найкращий Благодійний Проект у сфері інклюзивної освіти, Національний Конкурс Кейсів з КСВ.
Виступить з темою: Розробка стратегії «з нуля»
Вартість квитків:
До 2 квітня — 250 грн
До 11 квітня — 350 грн
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів