❏ Навіщо аутсорсинговій компанії маркетинг?
❏ Де шукати свого клієнта?
❏ Які канали є ефективними?
❏ Що з’їдає бюджет, якого і так нема?
❏ Як не перетворитись на банальну сейлз підтримку?
Та багато інших інсайдів 😎
Доповідь в основному розрахована на джуніор маркетологів, які тільки почали працювати в ІТ компаніях, або ж збираються працювати. Також на для тих, хто хоче перейти з традиційних індустрій в маркетинг ІТ на В2В ринку.
Доповідь розкриває основні помилки, які допускають маркетологи і як конвертувати їх зусилля в реальну цінність для компанії.
Слухачі дізнаються:
❏ які маркетинг канали дійсно приносять якісних лідів;
❏ як працювати з контентом;
❏ яким має бути email, щоб на нього відповіли;
❏ якими якостями повинен володіти маркетолог в ІТ компанії, щоб з ним співпрацювали інші.
Люба поділиться лайфхаками і тулзами, які довели свою ефективність.
Спікер: Люба Лазаренко — Senior Marketing Manager в компанії Intellias.
Більше
Аgenda:
18:45 — 19:05 — реєстрація, нетворкінг
19:05 — 20:45 — виступ спікера
20:45 — 21:00 — Q&A сесія
Вартість:
150 грн — Regular
200 грн — Sleepy Owl (при купівлі на місці події)
Контакти: [email protected] | +38 (093) 661 94 55
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів