7 червня в Києві відбудеться ITEM Product Kyiv 2019 — перша конференція з Customer Development — найпопулярнішого тренда в світі розробки продуктів.
Ви продуктова компанія? Створюєте продукти для ринків Європи та США? Витрачаєте шалені гроші на розробку? І ви досі не впевнені чи потрібен вашій компанії Сustomer Development? — Приходьте на ITEM Product Kyiv 2019 та дізнайтеся як Customer Development:
- Економить час та гроші на розробку продуктів;
- Допомагає краще впізнати свого клієнта, особливо, якщо ви мешкаєте в іншій країні;
- Підвищує продажі в декілька разів;
- Дозволяє швидше вийти на окупність та створювати успішні продукти, за які люди готові платити.
Customer Development: з перших кроків до ключового процесу
Програма конференції створена продактами для продактів, тому ніякої води, лише факти, приклади із власних продуктів, практичний досвід, який можна використати у власному проекті.
На конференції ми будемо говорити про таке:
- Як підходять до розробки функціонала лідери галузі?
- Як оптимізувати витрати на розробку, запровадивши прості інструменти Customer Development в своїй компанії?
- Коли можна та потрібно починати Customer Development?
- Як зробити Customer Development основним джерелом отримання ідей для розвитку продуктів?
- Як використати Customer Development для підвищення продажів продукту?
Кейноут-спікер конференції Етьен Гарбуглі (Канада) — автор бестселеру «Lean B2B: Build Products Businesses Want».
Тема доповіді: How to build products businesses want
Тема воркшопу: How to get from idea to product market fit in B2B when you’re based in Ukraine
Спікери — практики продуктового менеджменту, які мають досвід релевантний для українських компаній:
Таня Авлочинська (Білорусь) — Lead product Manager в PandaDoc
Тема: Як проводити 30 інтерв’ю на тиждень та не страждати
Сергій Кудряшов — Head of Product в YouTeam
Тема: Як перетворити інтерв’ю користувачів на канал продажу в В2В
Володимир Кучканов — Pricing Solutions Architect в Competera
Тема: Know your Customer: чому оффлайнові корпорації можуть навчити стартапи щодо пошуку інсайтів
Павло Педенко — Co-founder в Growth Marketing Stage та Raply
Тема: Досліджувати своїх користувачів навіть не зустрічаючись з ними. Що можна робити, а чого не варто.
Дарія Непряхіна (Нідерланди) — Founder в IdeaHacker Network
Тема: Customer Development та як до нього підходити при створенні нових продуктів на відміну від вже існуючих
Модератор спікерів, програми та ідейний лідер конференції Сергій Бережний — Director of Product Development DAESA, DataArt Group
А також у програмі:
- воркшоп від Етьена Гарбуглі (08 червня);
- нетворкінг із лідерами думок в галузі розробки продуктів;
- практика отриманих на конференції навичок під керівництвом експертів;
- афтепаті «Silicon DrinkAbout»
Вже вкотре Генеральним фінансовим партнером конференції є банк Сoncord — інноваційний банк країни, який запровадив найвигідніші умови для IT-фахівців в Україні. Concord bank під час нетворкінгу пригостить учасників смачним джин-тоніком та розіграє різні призи у безпрограшній лотереї.
Також партнером конференції є компанія DataArt — технологічний консультант, який створює, підтримує і розвиває унікальні рішення, що допомагають бізнесу у різноманітних індустріях.
Залишися питання?
Для зручності учасників, працює гаряча лінія ITEM +380675760301. Наші менеджери завжди на зв’язку і відкриті для вирішення питань та готові допомогти.
Офіційний сайт конференції: item.com.ua/ukr
Встигни придбати квиток за вигідною ціною — до 17 травня діє знижка 30%.
1 коментар
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів