Ростислав Буняк — директор з розвитку медіа #Букви. У минулому — головний редактор Факти ICTV, Universal Commerce Group, директор з розвитку видання Landlord.
26 квітня Ростислав розповість, як бренду використовувати ЗМІ для просування.
Основні теми:
1. Аудиторія медіа
• звідки медіа беруть трафік і чому це важливо;
• сучасні типи медіа та рівень їх проникнення;
• на які показники звертати увагу обираючи медіа в якості партнера.
2. Креатив
• що продають медіа: креатив або аудиторію?
• які формати читають і продаються;
• як правильно поставити технічне завдання медійників.
3. Просування
• оптимальне «перепакування» контенту для соціальних мереж;
• використання РРС-інструментів;
• індексація пошуковими системами — чому це дуже важливо і як не помилитися.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів