×Закрыть

Лекція «SMM, який не зміг. Поговоримо?»

Відбулось
16 травня (четвер)
Час
19:00 — 21:00
Місце
Київ, вул. Мечникова, 2, БЦ "Парус", 18 поверх, 1991 Civic Tech Center
Вартість
250-300 грн
Підуть

Окей, Google, як перетворити соцмережі на потужний маркетинговий інструмент? Ніяк.
Ми не жартуємо. 10 постів в день не підвищать Engagement Rate та Reach, а фото з котиком більше не назбирає 100 лайків.

Тільки без паніки — не поспішайте видаляти сторінку вашого бренду на Facebook, просто 16 травня приходьте на лекцію Grigory Guroshev.

Про спікера:

Партнер у WDD, digital-консультант, стратег та викладач. За 9 років роботи в digital встиг потрудитись на клієнтській та агентській сторонах, розвинути новий бізнес-напрямок в Be—it Agency та побути SMM-директором в ITCG.ua (Internet Advertising Agency). Наразі з партнером допомагають брендам будувати робочі digital-стратегії та займаються консалтингом у WDD — власному digital-маркетинг хабі на аутсорсі.

Розберемо на кейсах:

💡 Чому робота в соціальних медіа — це не те, про що розповідають на конференціях з просування у Facebook та Instagram?
💡 Як SMM став одним з найдорожчих каналів комунікації.
💡 Чому людина в штаті — це не вирішення, а підрядника мрії знайти майже неможливо?
💡 Чому будь-який бізнес хоче працювати в соціальних мережах «за замовчуванням»?
➡️ І найголовніше — що робити далі та як використовувати цю інформацію на свою користь?

Буде корисно: smm-менеджерам, маркетологам, піарникам, студентам, засновникам бізнесу та всім, хто хоче навчитися просувати власний бренд.

Квитки:

— 250 UAH за попередньою реєстрацією;
— 300 UAH на місці.

🔥 Кількість обмежена: bit.ly/howtosmm

Google Calendar iCal
LinkedIn

Нет комментариев

Подписаться на комментарииОтписаться от комментариев Комментарии могут оставлять только пользователи с подтвержденными аккаунтами.

Подписаться на комментарии