Чи звертали ви увагу на те, що найчастіше поради щодо підтримки клієнтів зосереджені на тактиці? «Звертайтеся до клієнта по імені». «Будьте ввічливі». «Подякуйте клієнту за наданий час». Безумовно, це важливі поради,ви ввідчуваєте себе вмевниним, коли у вашому арсеналі є хороші прийоми та тактики. Але як бути, коли виникає проблема, для вирішення якої немає готової інструкції? А рішення потрібно приймати самостійно. Тут і зараз. Тому команда «GrowUp» підготувала дуже корисну подію для вас: «CJM vs client support».
На якій ви отримаєте відповіді на такі запитання:
1. Звідки приходять клієнти і як встановити перший контакт?
2. Больові точки і вектори напрямку.
3. Цінуємо себе і виставляємо правильний кост.
4. Client Support. Як бути ввічливим та зібраним о 3 годині ночі? ☺
5. Робота з негативом та churn rate.
А про все це з вами поговорять:
1. Наталья Гайкалова — позаштатний експерт з фінансово-правових питань в Payoneer. Позаштатний експерт з фінансово-правових питань для власників карт e-residencу (Естонська програма з розвитку бізнесу). Експерт в побудові фінансової моделі стартапів в Британському акселератор EXIP. Спікер конференцій та профільних івентів: Outsource People, Kyiv Outsourcing Forum, Lviv Outsourcing Forum, BDMSummit, UpWork Kyiv Week. Супроводжувала більше 250 IT-компаній України від local до ТОП-рівня, працюючи з різними напрямками:
— Gamedev;
— Digital;
— E-commerce и Marketplace проекти;
— StartUp’s.
Вартість квитків:
До 15 травня — 200грн
До 30 травня — 300 грн
Залишилися запитання?
Контакти: [email protected]oup
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів