×Закрыть

Зустріч «Як продуктовому агентству з України створювати цифрові продукти для глобальних ринків?»

Відбулось
30 травня (четвер)
Початок
19:00
Місце
Київ, вул. Дорогожицька, 3, буд B9, Chasopys.UNIT
Вартість
300-350 грн

Чи можливо, будучи дизайн агенцією зі Львова, будувати і запускати цифрові продукти на глобальному ринку? Як досягти успіху, якщо команда знаходиться віддалено від замовника, а продукти — не відомі на локальному ринку бренди?

Існує популярна думка, що відстань створює бар’єр і гальмує дизайн процеси, а незнання менталітету країни замовника ускладнює проведення досліджень, інтерв’ю та створення дієвого маркетингу.

За три роки існування агенції The Gradient ми запустили десятки проектів від стартапів до великих ентерпрайзів, в тому числі веб-сайтів, мобільних додатків та лендінгів на ринки від ОАЕ та США до Великобританії та Західної Європи.

На зустрічі дізнаємося про досвід створення агенції The Gradient, поговоримо про продуктовий дизайн та маркетинг цифрових продуктів та специфіку роботи на глобальному ринку.

Спікер:

Олена Занічковська — співзасновниця та керуючий партнер The Gradient, відповідає у компанії за стратегію продуктів та маркетинг, допомагає стартапам та ентерпрайзам створювати та успішно запускати цифрові продукти.

Про The Gradient:

Це компанія, що займається дизайном та запуском цифрових продуктів у різних країнах світу.
Клієнти: Intrepid Ventures (Hong Kong), MachFast (UK), JaJa (UK), SWAN (UAE), Novalume (Denmark)

Вартість: 300 грн до 23.05 та 350 грн з 24.05.

Увага! Кількість місць обмежено. Квитки необхідно придбати завчасно за посиланням.

Google Calendar iCal
LinkedIn

Нет комментариев

Подписаться на комментарииОтписаться от комментариев Комментарии могут оставлять только пользователи с подтвержденными аккаунтами.

Подписаться на комментарии