БОРЩ — львівська конференція для продуктових менеджерів, менеджерів на продукті, проектних менеджерів, продуктових маркетологів та усіх, кому цікавий розвиток цифрових продуктів.
Українські продукти та продуктові компанії в останні роки стрімко ростуть. Це не може не тішити. Та через брак експертизи є великий дефіцит інформації на цю тему.
Протягом двох днів та
Нетворкінг та афтерпаті після конференції допоможуть знайти однодумців, колег та хороших менторів!
Квитки
Мова доповідей: українська, російська.
Розклад заходів:
День перший:
Світлана Леоненко
«KPI і операційні метрики. Як визначити і навіщо вимірювати»
Сорока Сергій
«Дизайнер → Продакт менеджер. Еволюція чи революція?»
Вікторія Владимирська
«Менеджмент віддалених команд»
Поліна Карпенко
«Які вимоги потрібні на вашому продукті?»
Острожинський Максим
«Good Stories is a «Jobs Stories»
Кожемяко Дарья
«Що важливо знати перед запуском Продукту, або Продуктова розвідка»
Терещенко Денис
«Рекламна монетизація тематичних додатків»
Оксана Максим’юк
«Пріоритезація гіпотез і проведення А/В тестів»
День другий:
Олександр Діхтярук
«Маркетингові тригери і воронки. Як створити бренд, який купують?»
Виходцев Андрій
«Як без коду зробити працюючий MVP, а не простий лендінг з формою»
Антон Скрябін
«CRM та Email інфраструктура продукту»
Анна Велікоцька
«Продукт-менеджер в стартапі. Процеси, завдання, хаос?»
Лера Кучер
«Редизайн додатки в ентерпрайзі»
Віктор Зубков
«T-Shaped Product Manager»
Максим Степанчук
«Продуктова аналітика»
Олександр Іванов
«Як стати хорошим продукт-менеджером»
Вартість
Вартість early birds квитка: 1100 грн (до 19 травня)
Вартість звичайного квитка: 1400 грн
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів