➖ Доброго дня!
➖ Вітаю!
➖ Телефоную Вам з компанії «Х» з приводу пропозиції роботи! Чи є це для вас ще актуально?
➖ Я не хочу працювати у Вашій компанії, я чув багато негативних відгуків😡. Не телефонуйте мені більше❗❗
Чи були у Вас такі телефонні інтерв’ю❓
Якщо так, то навчимо, як виправити це.☝️😮 Якщо ж ні, то навчимо, як не довести до того❗
Чи знаєте Ви, якої думки про Вашу компанію є потенційні кандидати на ту чи іншу посаду❓🙇
А це все про бренд роботодавця🔎💎
Чому саме зараз про це говоримо❓👀
Побудова бренду роботодавця в реаліях сьогодення стає все більш важливим та актуальним поняттям, яке вже в скорому часу буде визначати конкурентність бізнесу загалом.🤩🙌
Багато хто плутає побудову бренду роботодавця з короткими по дії проектами, атракціями, "корпоративами"🌳☀️, вибірковим навчанням👁️🗨️ чи переглядом заробітної плати раз на рік. 💸
Бренд роботодавця — це систематична та послідовна робота📈, в яку залучений не тільки HR-департамент.💡
Ви дізнаєтесь:
✔ Що таке бренд роботодавця:очікування та реальність
✔ Основні міфи, підводні камені та перешкоди в його побудові
✔ Модель побудови бренду роботодавця в українських реаліях
✔ Кейс правильної побудови бренду роботодавця
✔ З чого почати вже від завтра...
Про Спікера:
Алла Заяць почала свою професійну діяльність в 2010 році з компанії «Холдинг емоцій «!Fest», де 3 роки працювала координатором корпоративного центру📚
☑️В 2014 році заснувала власну тренінгову та консалтингову компанію «Rabbit Hole» і за 5 років попрацювала з такими компаніями як «Galnaftogaz», «TechMagic», «Sombra», «23 ресторани», «Conscensia» та багато інших. ☝️
☑️З 2018 року керівник відділу персоналу компанії «FFS» (мережа «Celentano»). 💼
☑️Співзасновниця конференції "БРО:Бренд Роботодавця«.🗯️
☑️Розробниця власної моделі «3 кроки до щастя» та адепт філософії «Енергетичного менеджменту». 🌈
Зацікавили❓
💡🔔🏃♂️🚴♂️ Лови свій шанс і момент, реєструйся
Кількість місць обмежена!
💰Скільки?
💸450 грн/особа (в примітках вказуйте, що Ви є підписник dou.ua)
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів