Design Thinking — це не модне модне слово, яке може бути застосовано тільки до Google, Amazon або Spotify. Концепції дизайну мислення можуть застосовуватися в будь-якому новому проекті для створення більшої цінності для бізнесу.
Design Thinking грунтується на двох стовпах: емпатія і креативність. Постійний фокус на ранньому зворотному зв’язку, створенні прототипів і спільному створенні з користувачами, що знижує ризикованість інновацій.
Ідеї "Дизайн-мислення" ідеально вписуються в Agile-підхід і є необхідністю для всіх, хто займається інноваціями.
Що буде?
На воркшопі ми зробимо кілька простих, але інтригуючих практичних вправ, щоб проілюструвати принципи Design Thinking.
Для кого:
— Бізнес-менеджери і користувачі, які шукають більше користі від ІТ.
— Власники продуктів, які намагаються розробити дійсно інноваційні рішення.
— Бізнес-аналітики, щоб підвищити цінність Agile команд.
— Agile члени команди, які хочуть надавати переваги замість програмного забезпечення
Тренер:
— Ханс ван Лоенхуд (Нідерланди) — Trainer-Consultant at Taraxacum / 2nd chair at IREB
— Спікер ThinkStage Conference, що виступить 7 червня з доповіддю про дизайн мислення «Diamonds are forever» — та проведе майстер-класс «The Good, the Bad and the Ugly — requirements quality matters»
— Автор і доповідач по темам тестування і роботи з вимогами, а також як викладач курсів ISTQB, IREB і iSQI.
— Він також читає лекції по бізнес-вимогам і по управлінню тестами в Амстердамському університеті прикладних наук.
— Ханс є членом IREB, бере участь у Виконавчому комітеті, а також в робочих групах рівня Foundation і Next Advanced Elicitation.
Мова воркшопу — англійська
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів