Українські аутсорсингові фірми мають хорошу репутацію на світовому ринку. Але пошук та залучення клієнтів з-за кордону все ще стоїть гостро — ліди виходять або надто дорогими, або відчувається їх недолік. Однією з причин є те, що маркетинг в IT-компаніях робиться без системності та чіткої стратегії.На зустрічі ми розглянемо етапи побудови ефективної маркетингової стратегії для IT-компанії.
Почнемо з таких питань, як:
— визначення цілей і ЦА
— вибір каналів просування
— вимірювання результатів
Програма:
19:00 — 19:15 — Реєстрація
19:15 — 20:35 — Наталія Дьомова «Маркетинг-стратегія для ІТ-компанії»
20:35 — 20:50 — networking, питання та обговорення
Вартість участі:
Миттєві — 220 грн
Добігаючі — 270 грн
Спікер:
Наталія Дьомова — Business Development Director у Львівській ІТ-компанії Leobit та Strategic Marketing Consultant, надає послуги зі стратегічного консультування та маркетингу для технологічних компаній. Досвід роботи у цій сфері — 8 років. З 2017 року проводить тренінги з маркетингу та розвитку бізнесу.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів