Сучасна диджитал-освіта для дітей — безоплатне заняття в GoITeens ×
Mazda CX 30
×

Лекція «Як аналізувати конкурентів, щоб створити ефективну піар-стратегію» (подія в архіві)

Відбулось
6 червня 2019 (четвер)
Початок
19:30
Місце
Київ, м. Кловська, вул. Мечникова, 3, креативний простір UNDERHUB
Вартість
150 грн

Владислав Тихонов — колишній піар-менеджер консалтингової агенції «Ольшанський і партнери». Понад 5 років в digital. Має досвід роботи з ринками Америки та Азії. Реалізував понад 20 проектів, для яких створив унікальні піар-стратегії.

Основні теми:

● Які інструменти для роботи має опанувати сучасний піарник
● Як правильно аналізувати нову нішу
● Який лайфхак треба знати, щоб збільшити кількість згадувань про свій бренд у ЗМІ

Кому буде корисно:

● Піар-менеджерам
● Піар-директорам
● Маркетологам

Реєстрація

Google Calendar iCal
👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі