Побудувати бізнес — це не тільки орендувати під нього приміщення, зробити сайт та зареєструватись у податковій службі. Далі вас чекає найцікавіше — зробити так, щоб клієнти помічали вас поміж тисячі компаній та користувались вашими послугами.
Для цього існує безліч інструментів і можливостей. На новому «ITEAHub Workshop. Sales Funnels» ми поговоримо про воронку продажів — що це таке, як працює, чому потрібна кожному із вас.
За 1,5 години теорії ви зрозумієте:
● чому 90% людей помилково вважають, що знають свою цільову аудиторію
● як привернути до себе увагу та «запросити» людей до вашої воронки
● звідки брати перших підписників: безкоштовні та платні методи залучення трафіку
● який контент створювати для кожного етапу воронки продажу тощо.
Далі вас чекатимуть 1,5 години практики:
● Порівняння двох основних типів автоворонок: з використанням чат-ботів і з використанням email
● Технічне налаштування автоворонки за 1 вечір
● Технічне налаштування логіки роботи автоворонки для чат-ботів та email
● Використання тегів і сегментація
● Як швидко зробити Landing Page і контентні сторінки на сайті за допомогою Wordpress за 4 години
● Способи прийому платежів і їх автоматизація на сайті
Воркшоп буде корисний підприємцям, маркетологам, фрілансерам та власникам малого бізнесу.
Спікер
Устин Компанієць — маркетолог з 8+ років досвіду. В 2013 році успішно створив і запустив найбільший на той час проект по навчанню фотографії в Україні і Росії. Зараз власник маркетингового агентства, яке працює на ринок США. Займається просуванням товарів і послуг для малого та середнього бізнесу.
Початок реєстрації: з 18:30.
Тривалість: 3 години з перервою.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів