Реєстрація до 15 липня (фінал 3 серпня)
Міжнародна ІТ-компанія Genesis проводить масштабне змагання з вирішення кейсу у сфері інтернет-маркетингу.
Запропонуй реальні ідеї — отримай цінні призи та запрошення на роботу.
Під час змагання ти зіткнешся з реальними умовами роботи в IT: вимогливий інвестор, жорсткі дедлайни, необхідність швидко проаналізувати проблему і запропонувати передове маркетингове рішення.
Чому варто взяти участь?
Нетворкінг
Можливість проявити себе перед потенційними роботодавцями та інвесторами, а також особисте знайомство з представниками провідних компаній в галузі і кращими фіналістами проекту.
Сертифікати
Сертифікат фіналіста/переможця Genesis Marketing Case, який стане відмінним доповненням до резюме.
Призи
Найкращі роботи отримають Macbook Air та iPad, а кращим учасникам фіналу буде надана можливість пройти оплачуване стажування в компанії Genesis.
Практичний досвід
Вирішення реального кейсу, а не абстрактної задачі, і отримання фідбека від організаторів і журі.
Жюрі:
Володимир Многолєтній (Co-founder & СЕО, Genesis)
Василій Ульянов (Co-founder, Genesis)
Віталій Лаптенок (CEO, Genesis Media)
Олександр Вакульський (CEO, GMEM)
Артур Маркарян (СОО, AmoMedia)
Як взяти участь у Genesis Marketing Case:
- Зареєструйся до 15 липня та відразу отримуй завдання серпня на genesiscase.com
- На виконання завдання у тебе є 10 днів, після чого відправляй його на пошту case@gen.tech
- Знайди 31 липня своє ім’я у списку фіналістів
- Прийди на фінал 3 серпня на захист своєї роботи.
Реєстрація та детальна інформація — genesiscase.com
Слідкуй за анонсами Genesis:
Telegram — t.me/genesis_kyiv
Facebook — www.facebook.com/GenTechPartners
Нет комментариев
Подписаться на комментарииОтписаться от комментариев Комментарии могут оставлять только пользователи с подтвержденными аккаунтами.