Инновации и инсайты в мире Java из первых уст. Новая конференция Java Fest — 21 марта >>
×Закрыть

Genesis Marketing Case

Відбулось
15 липня 2019 (понеділок)
Місце
вся Україна (фінал у Києві)
Вартість
безкоштовно
Підуть

Реєстрація до 15 липня (фінал 3 серпня)

Міжнародна ІТ-компанія Genesis проводить масштабне змагання з вирішення кейсу у сфері інтернет-маркетингу.

Запропонуй реальні ідеї — отримай цінні призи та запрошення на роботу.

Під час змагання ти зіткнешся з реальними умовами роботи в IT: вимогливий інвестор, жорсткі дедлайни, необхідність швидко проаналізувати проблему і запропонувати передове маркетингове рішення.

Чому варто взяти участь?

Нетворкінг

Можливість проявити себе перед потенційними роботодавцями та інвесторами, а також особисте знайомство з представниками провідних компаній в галузі і кращими фіналістами проекту.

Сертифікати

Сертифікат фіналіста/переможця Genesis Marketing Case, який стане відмінним доповненням до резюме.

Призи

Найкращі роботи отримають Macbook Air та iPad, а кращим учасникам фіналу буде надана можливість пройти оплачуване стажування в компанії Genesis.

Практичний досвід

Вирішення реального кейсу, а не абстрактної задачі, і отримання фідбека від організаторів і журі.

Жюрі:

Володимир Многолєтній (Co-founder & СЕО, Genesis)
Василій Ульянов (Co-founder, Genesis)
Віталій Лаптенок (CEO, Genesis Media)
Олександр Вакульський (CEO, GMEM)
Артур Маркарян (СОО, AmoMedia)

Як взяти участь у Genesis Marketing Case:

  • Зареєструйся до 15 липня та відразу отримуй завдання серпня на genesiscase.com
  • На виконання завдання у тебе є 10 днів, після чого відправляй його на пошту case@gen.tech
  • Знайди 31 липня своє ім’я у списку фіналістів
  • Прийди на фінал 3 серпня на захист своєї роботи.

Реєстрація та детальна інформація — genesiscase.com

Слідкуй за анонсами Genesis:

Telegram — t.me/genesis_kyiv
Facebook — www.facebook.com/GenTechPartners

Google Calendar iCal
LinkedIn

Нет комментариев

Подписаться на комментарииОтписаться от комментариев Комментарии могут оставлять только пользователи с подтвержденными аккаунтами.

Подписаться на комментарии